Motore/modele treba klasifikovati i obeležavati prema "ekološkom otisku", odnosno prema rezultatu štetinh emisija tokom eksploatacije.
U to treba uključiti i električne automobile i tehnologiju proizvodnje njihovih baterija i proizvodnje struje za njihovo napajanje (ugalj, hidro, atomska, vetro....)
Formiranjem jedinstvenog indeksa "ekološkog otiska" odnosno energije upotrebljene za pokretanje tj korišćenje vozila, došlo bi se do jedinstvenog sistema oporezivanja, a zašto da ne, i obeležavanja modela vozila.
U prvodu to znači da neko, kome nije dovoljno da ide max 150km/h nego mu "treba" 350km/h i da do "stotke" stigne za dve umesto za, npr 12 sekundi ili želi (preko toga) da sve to postigne u vozilu od 4-5 tona, a u kom se najčešće vozi sam, to treba naplatiti po eksponencijalnoj skali.
Ovo, naravno, ne ide na ruku proizvođačima i marketinškim mutivodama, pa ćemo se do dostizanja nekog višeg nivoa kolektivne osvešćenosti poprilično načekati, ako do tada ne propadnemo kao civilizacija.
Sramota. Kola od 150.000 i više eura, treba osloboditi svih nameta i reketa. Ne vozi to bilo ko, niti može bilo ko da ga zeza a da ne pominjem koje cifre troše vlasnici takvih kola, od tog novca živi čitava država!
Druže, idi pa se moli i bali pred njihovim kolima i kućama, nemoj da troluješ čoveka koji je napisao smislen tekst. Nego šta nego da treba oporezovati te mafijaše i lopine, od čijeg novca misliš da kupuju sve to i "troše tolike pare od kojih živi cela država"? To su tvoje pare druže. Ti ćeš da gledaš pun divljenja i mučenog strahopoštovanja u njihova kola, a to su kola svih nas, od tih jednih kola 70 ljudi je moglo da kupi polovna da oni nisu oteli taj novac od plata, struje, tuđih ušteđevina, akciza, kazni za prljave tablice, prepakivanja šećera koje si ti posle plaćao. Ne zanosi se, nije ovo ni Švajcarska, ni Holandija.
Deki
Auuu nisam znao za ovo, zeznuo sam se uzeo audi sa 3.0 benzin, još gledam kao dobro ide za 2.0. Ne znam sta da radim sad?
Podelite komentar
Nema Veze
Motore/modele treba klasifikovati i obeležavati prema "ekološkom otisku", odnosno prema rezultatu štetinh emisija tokom eksploatacije. U to treba uključiti i električne automobile i tehnologiju proizvodnje njihovih baterija i proizvodnje struje za njihovo napajanje (ugalj, hidro, atomska, vetro....) Formiranjem jedinstvenog indeksa "ekološkog otiska" odnosno energije upotrebljene za pokretanje tj korišćenje vozila, došlo bi se do jedinstvenog sistema oporezivanja, a zašto da ne, i obeležavanja modela vozila. U prvodu to znači da neko, kome nije dovoljno da ide max 150km/h nego mu "treba" 350km/h i da do "stotke" stigne za dve umesto za, npr 12 sekundi ili želi (preko toga) da sve to postigne u vozilu od 4-5 tona, a u kom se najčešće vozi sam, to treba naplatiti po eksponencijalnoj skali. Ovo, naravno, ne ide na ruku proizvođačima i marketinškim mutivodama, pa ćemo se do dostizanja nekog višeg nivoa kolektivne osvešćenosti poprilično načekati, ako do tada ne propadnemo kao civilizacija.
Podelite komentar
Tribal
@Nema Veze
Sramota. Kola od 150.000 i više eura, treba osloboditi svih nameta i reketa. Ne vozi to bilo ko, niti može bilo ko da ga zeza a da ne pominjem koje cifre troše vlasnici takvih kola, od tog novca živi čitava država!
Podelite komentar
Đansr
@Nema Veze
Druže, idi pa se moli i bali pred njihovim kolima i kućama, nemoj da troluješ čoveka koji je napisao smislen tekst. Nego šta nego da treba oporezovati te mafijaše i lopine, od čijeg novca misliš da kupuju sve to i "troše tolike pare od kojih živi cela država"? To su tvoje pare druže. Ti ćeš da gledaš pun divljenja i mučenog strahopoštovanja u njihova kola, a to su kola svih nas, od tih jednih kola 70 ljudi je moglo da kupi polovna da oni nisu oteli taj novac od plata, struje, tuđih ušteđevina, akciza, kazni za prljave tablice, prepakivanja šećera koje si ti posle plaćao. Ne zanosi se, nije ovo ni Švajcarska, ni Holandija.
Podelite komentar