Zbog čega sve više automobila ima nelogične i komplikovane oznake?

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Deki

    13. decembar 2019 | 20:51

    Auuu nisam znao za ovo, zeznuo sam se uzeo audi sa 3.0 benzin, još gledam kao dobro ide za 2.0. Ne znam sta da radim sad?

  • Nema Veze

    13. decembar 2019 | 03:51

    Motore/modele treba klasifikovati i obeležavati prema "ekološkom otisku", odnosno prema rezultatu štetinh emisija tokom eksploatacije. U to treba uključiti i električne automobile i tehnologiju proizvodnje njihovih baterija i proizvodnje struje za njihovo napajanje (ugalj, hidro, atomska, vetro....) Formiranjem jedinstvenog indeksa "ekološkog otiska" odnosno energije upotrebljene za pokretanje tj korišćenje vozila, došlo bi se do jedinstvenog sistema oporezivanja, a zašto da ne, i obeležavanja modela vozila. U prvodu to znači da neko, kome nije dovoljno da ide max 150km/h nego mu "treba" 350km/h i da do "stotke" stigne za dve umesto za, npr 12 sekundi ili želi (preko toga) da sve to postigne u vozilu od 4-5 tona, a u kom se najčešće vozi sam, to treba naplatiti po eksponencijalnoj skali. Ovo, naravno, ne ide na ruku proizvođačima i marketinškim mutivodama, pa ćemo se do dostizanja nekog višeg nivoa kolektivne osvešćenosti poprilično načekati, ako do tada ne propadnemo kao civilizacija.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA