10 automobila koji ove godine prestaju da se prodaju u Evropi
Navikli smo da čitamo o premijerama novih modela. Velike najave, spektakularna predstavljanja i dugi govori su uglavnom način na koji proizvođači automobila najavljuju dolazak novog modela.
Ali ono što retko viđamo jesu događaji koji nam govore da se neki model povlači sa tržišta.
Najčešće objašnjenje za ovo jeste nedostatak naslednika koji će popuniti rupu u segmentu.
Povlačenje vozila iz prodaje jednostavno nije nešto što proizvođači vole da rade, pogotovo ako je razlog loša prodaja.
Zbog toga vam otkrivamo sa kojih 10 modela ćemo se oprostiti ove godine.
1. Alfa Romeo Mito
Ovaj model baziran je na Puntu i prvi put je predstavljen 2008. godine.
U prodajnim salonima ostao je do druge polovine 2019. godine.
Nepostojanje verzije sa 5 vrata, kao i bilo kakvih investicija da se model malo osveži, stavilo je Mito na samo dno prodaje premijum subcompacta.
2. Citroen C4
Druga generacija naslednika modela Citroen Xsara predstavljena je 2010. godine i od tada nije prošla kroz bilo kakav redizajn.
Kako se brend fokusirao na SUV vozila, a model C4 Cactus je bio pozicioniran preblizu po pitanju paketa opreme, cene i segmenta, C4 nikako nije mogao da odigra važniju ulogu.
3. DS 4
Fensi rođak modela C4 je takođe doživeo sličnu sudbinu nakon lansiranja modela DS 7 Crossback.
Veliku ulogu odigrao je i nedostatak interesovanja kupaca iz premijum segmenta.
4. DS 5
DS 5 je bio jedna od najzanimljivijih modela od svog lansiranja 2011. godine. Originalna spoljašnjost i futuristički enterijer pomogli su mu da se nađe u naslovima mnogih magazina.
Međutim, ovaj hečbek nije bio ono što su kupci u premijum segmentu vozila srednje veličine tražili.
5. Fiat Punto
Ovo je bio jedan od najbolje prodavanih modela u Evropi.
Prva generacija predstavljena je 1993. godine, a poslednja je lansirana 2005. godine deleći platformu sa Opel Corsom.
Uprkos manjem redizajnu 2009. i 2012. godine, Punto je ostario znatno brže od rivala.
6. Kia Carens
U pitanju je još jedan MVP koji je nestao bez ikakvih najava.
Carens je imao oštru konkurenciju u vidu modela Grand Scenic, Grand C4 Picasso i Verso.
Umesto da ponovo oživi ovja model, Kia je odlučila da se fokusira na konkurentnije modele kao što su Sportage i Ceed porodica.
7. Mitsubishi Pajero/Montero/Shogun
U pitanju je jedan od najpoznatijih Mitsubishi modela, ali u Evropi je imao problema sa pronalaženjem mušterija.
Usled svojih dimenzija, cene, male svesti o brendu i činjenici da nije smanjio emisije CO2, ovaj Mitsubishi je napustio prodajne salone.
8. Seat Toledo
Ne postoje naznake da će Seat zameniti Toledo.
Sudbina ovog jeftinog sedana promenila se kada je Škoda predstavila naslednika modela Rapid.
Toledo jednostavno nije imao važnu ulogu na tržištu od svog predstavljanja 2012. godine.
9. Toyota Verso
Verso je osuđen na smrt nakon što je Toyota ovaj model ostavila bez hibridnih motora, a Prisu+ postao najbolji izbor za mnoge taksi vozače.
Kada tome dodate manjak interesovanja za MPV vozila, onda je sasvim lako razumeti sudbinu ovog modela.
10. Toyota Avensis
Umesto da radi na novoj generaciji, Toyota je odlučila da uštedi nešto novca i u Evropu donese Camry.
kako se potražanja za sedanima smanjuje, nije bilo smisleno ulagati u Avensis, kada je Camry već bio šampion na drugim tržištima.
Video: Ovaj auto se sam vozi a uspostavlja i emocionalnu vezu sa vozačem
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
534
Znači Kec će se i dalje prodavati? Moj komšija ceni svog 80 evra.
Podelite komentar
🐺
Mercedes je najbolji🏆
Podelite komentar
Perdule
BMW 530 D X drive
Podelite komentar