Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Io
Fiat Tipo......
oksut
Uporedite koeficijent otpora sa novom a klasom (koja je vec skoro godinu dana na trzistu) i videcete u cemu je razlika izmedju VW i Mercedesa. 0,21 i time najaerodinamicniji serijski automobil trenutno na trzistu. O tehnici i opremi da ne govorimo, nfc kljuc, internet, mnogobrojni radarski sistemi i asistenti uveliko vec u funkciji. Izgled i kvalitet automobila da ne pominjem...A razlika u ceni - slicno/isto opremnljena a-klasa max 5-10% skuplja ako uopste i toliko... Tako da VW treba da poradi na konceptu, jer to sto su nekada bili "narodni auto" dostupan svakom gradjaninu - odavno vise nisu.
Ninex
Lep je! Jedino lažne izduvne cevi me nerviraju