
6 velikih promena koje donosi novi Golf 8
Volkswagen je upravo predstavio 8. generaciju modela Golf a ovo su neke od stvari zbog kojih bi potencijalni kupci trebalo da budu oduševljeni.
Pogledajte 6 noviteta koji će definitivno obradovati vozače.
1. I dalje možemo da se zabavljamo

Možda najbolja stvar sa osmom generacijom Golfa jeste to što će ga pratiti GTI i R modeli.
Regularna verzija prethodne generacije nije baš bila laka za vožnju, pa će tako unapređenja osme generacije svakako GTI i R modele učiniti zabavnijim i lakšim za vožnju.
2. Tehnologija

Novi Golf će vozače bukvalno uroniti u digitalni svet brojnim kontrolama i ekranima osetljivim na dodir.
A tu je i mogućnost povezivanja sistema z azabavu sa mobilnim uređajem.
3. Sva svetla su LED

Farovi su važan deo bezbednosti vozila, a u slučaju novog Golfa, svi farovi će koristiti LED jedinice.
Ovo naravno nije garancija nagrade za bezbednost, ali je definitivno poboljšava.
4. Napredne funkcije za pomoć vozaču

Među novim funkcijama tu je tehnologija za komunikaciju između vozila koja novom Golfu dozvoljava da komunicira sa drugim automobilima i infrastrukturom, kao i Travel Assist - poluautonomni asistent u vožnji koji može
da ubrzava, koči i upravlja pri brzinama do 210 kilometara.
Doduše, vozači moraju da imaju barem jednu ruku na volanu, ali Volkswagen tvrdi da senzori sada omogućavaju i vožnju kada obe ruke nisu na volanu.
5. Telefon kao ključ

Nove opcije konekcije dozvoljavaju vlasnicima da otključavaju Golfa kompatibilnim smartfonom koji funkcioniše kao ključ.
6. Aerodinamičniji je

Iako izgled novog Golfa nije radikalno promenjen u odnosu na prethodnu generaciju, aerodinamička svojstva jestu i koeficijent otpora je smanjen na 0.275 sa 0.29.
(Telegraf.rs)
Video: Na ovom Lenovo laptopu se ekran razvlači ovim pokretom ruke
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Krš
Bio, i ostao...
Podelite komentar
oksut
Uporedite koeficijent otpora sa novom a klasom (koja je vec skoro godinu dana na trzistu) i videcete u cemu je razlika izmedju VW i Mercedesa. 0,21 i time najaerodinamicniji serijski automobil trenutno na trzistu. O tehnici i opremi da ne govorimo, nfc kljuc, internet, mnogobrojni radarski sistemi i asistenti uveliko vec u funkciji. Izgled i kvalitet automobila da ne pominjem...A razlika u ceni - slicno/isto opremnljena a-klasa max 5-10% skuplja ako uopste i toliko... Tako da VW treba da poradi na konceptu, jer to sto su nekada bili "narodni auto" dostupan svakom gradjaninu - odavno vise nisu.
Podelite komentar
Ninex
Lep je! Jedino lažne izduvne cevi me nerviraju
Podelite komentar