Dva američka novinara objašnjavaju zašto Yugo nije najgori auto svih vremena
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Warhammer
Hahaha,kako vam ide ekonomija,jugic ce uskoro postati pojam uspeha.
Kole
Pojavio se skoro istovremeno kada I Hundai I KIA. Imali su slicne probleme ali vtemenom su korejanci uspeli da poprave kvalitet i opstanu na americkom trzistu. Da je bilo vremena I Yugo bi se unapredo I opstao.
топлистанадреалиста
Најгори? Продавали га 7 година а најгори? Ево, нећу да питам, зашто сте га продавали 7 година ако је најгори? Ви американци сте стварно баш глупи!! Имао сам прилику да провозам "југо гвх" 1990 године, стар непуну годину, брзина је била у миљама, комплетно урађен за њихово тржиште!! Не да је био машина, посебно модели за америку у кабриолет верзији, послије ""rabita" то је најљепши кабриолет!!