Hyundai je upravo napravio diviziju za leteće automobile, a ovo su njeni planovi
Da li ćemo uskoro napokon moći da vozimo leteće automobile?
Za mnoge je 2000. godina bila budućnost u kojoj ćemo svi voziti leteće autombile.
Međutim, to se nije desilo.
Ali sada je Hyundai odlučio da napravi veliki korak napred i proba da ostvari to viđenje budućnosti svojom divizjom za leteće automobile.
A kako bi to ostvario, na čelo novog odeljenja postavio je dr. Džaivon Šina, bivšeg NASA-inog stručnjaka koji je bio zadužen za razvijanje visokotehnoloških tehnologija za avijaciju.
Planovi
Hyundai je na samom početku postavio prilično opuštene ciljeve za svoju diviziju. Za početak, cilj je istraživanje i razvijanje inovativnih rešenja za probleme u saobraćaju sa kojima se vozači u celom svetu svakodnevno susreću.
Naravno, s obzirom na ime novog odeljenja, rešenja će najverovatnije uključivati i leteća vozila.
Kada se budućnost napokon desi, i leteći automobili napokon postanu stvarnost, postojaće potreba za sistemom koji bi stvari na nebu održavao u redu.
Izazovi
Iako su mnogi očekivali leteće automobile pre skoro dve decenije, postoje brojni razlozi zašto se to nije desilo.
Među najvažnijim su bezbednost letećih autombila, rizik koji oni mogu da predstavljaju, kao i problemi sa bukom.
Pritom, dok mnogi očekuju leteće automobile, trenutna rešenja se u osnovi svode na dizajniranje manjih helikoptera. Ovo je problematično jer leteći automobil po svojoj definiciji može da leti, ali i da se vozi po putu.
A tu je i problem parkiranja.
Leteči automobil bi trebalo da može da se parkira kao i regularan automobil, dok je za helikopter potrebna posebna platforma za sletanje.
Zbog svega ovoga Hyundai najverovatnije neće napraviti leteći automobil kakav svi priželjkuju.
Ipak, ovo je veoma zanimljiv potez koji će sigurno pokrenuti i druge proizvođače automobila, i ko zna, možda ćemo napokon u narednih 20 godina dobiti leteće autombile.
Video: Testirali smo najnoviji model Hyundai Elantre i evo zašto ovaj dizajn pomera granice uz vrhunsku sigurnost vozača
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Они нама, ми њима.
Ово ће мо добити у компензацији, за Гркљане иногице пилеће и свињске папке. БОГАМИ, није лоше, ваља ПОРАЗМИСЛИ ТИ, да нас не преваре.
Podelite komentar
Kanađanin
Ja bih prvi voleo da vozim ovako nesto ali sumnjam da će se ikada desiti na taj način. I ako se reše svi tehnički problemi (veličina, domet, buka, komplikovanost, itd) ostaju problem ljudi - hoće li svi jednako održavati letelice pouzdanim i leteti bezbedno ili će biti još veći mamlazi nego na ulici? Tamo nema puteva, ograda, semafora već se mora paziti na druge stvari, a ako se pokvari neće samo da "stane" već da padne ko zna na šta. Propisi su drugačiji jer nema znakova i "prava prvenstva" kao na ulicama. Svako može da leti na bilo koju stranu i da ukrsti putanju sa svima ostalima. To može da radi ako ih je malo i nema gužve ali ne i ako su masovno prihvaćeni. U tom smislu bi bolje vozili automatski, a i to još treba da čekamo.
Podelite komentar
Gile
Jel mogu da naručim leteću Stojadinku?
Podelite komentar