Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
SRBIN
Zivim u BMW gradu...Znam reci da je BMW teska kanta i smece...Svi se zale da nakon godinu dve imaju probleme j da su cesto po servisima, a i sam sam se nagutao cemera sa tim smecem..
Zoki
625 ks na bmw m5 kompetetion modelu...!!!
Strucnjak
Dok su atmosferce doveli do savrsenstva imali su sasvim ok pouzdanost osim V10 iz M5 i M6 modela koji su imali dosta nedostataka. U ovoj eri smanjenja zapremine i ubacivanjem 1,2,3,4 turbine na motor od 2L i izvlacenja preko 300ks. Toliko je osetljiv sistem i sklon najmanjim kvarovima. Znaju to svi ali to se resava preventivnim odrzavanjem i prskupim delovima. Ali sve po dzepu korisnika koji nisu bas odusevljeni takvim sistemom zadnjih par godina. Ali industrija vuce sve u tom pravcu.