≫
Stručnjaci otkrivaju 10 najboljih automobila za taksiste - a u Srbiji se možda vozi samo jedan
≫
Cena je sigurno veliki faktor
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Lungul
A da li bi ovi stručnjaci vozeći se u ovakvom vozilu platili vožnju od Terazija do Slavije 1000 din. Naravno da nebi, prema tome stručnost vam i nije neka vrlina bar ne za taxi vozila. Hvala
Elektro-vozač
Onima koji puno voze NOVA električna kola mogu ukupno koštati manje od POKLONJENIH (besplatnih, isto novih) kola sa motorom na fosilna goriva, *pogotovo* u Srbiji. Struja košta oko 10 puta manje od goriva, kočnice se ne gledaju prvih 300.000 km, motornog ulja nema, a vožnja udobnija. Ne znam samo koliko taksisti u proseku voze u Srbiji...
Kiza Taxi
Pa ja mastam o novom Loganu a vi ovo ono e muko moja..