Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Vlasnik Model S
Jedna od odličnih osobina električnih automobila je ta što NEMAjU tu dosadu od buke, kao ni smrad goriva, ulja ili dima. Može da se uživa u prirodi i/ili muzici umesto više-manje jednoličnom brundanju ili skičanju. Biće ljudi koji odbijaju da prihvate ovo ali setite se samo kako vam prija tišina posle dugog putovanja. Ako i dalje tvrdite da je buka motora "muzika za uši" onda možete da je slušate i kroz slušalice, i bez kola, ne smetajući ostalom, normalnom, svetu.
Perica
Koliko je sve otislo u k....Ubacivati zvuk sportskog automobila u sportski automobil preko racunara eeeeee. Daj da se dere da pocepa usi, daj miris benzina. A ne sednes u porse upalis auto pilot pustis zvuk i kao sada idemo da ludujemo...hipsterana
Ekspert
Klasika koliko para toliko muzike