Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Boki
Stvarno su više dosadili sa tim dizelašima. Dizelaši se jedino u Evropi voze i to najviše zbog skupog goriva (dizelaši manje troše), u oststku sveta automobili su u 95% slučajeva na benzin. Tako da dosta više o zagađivanju dizela...
Dzu
A sta rade fabrike , kakve gluposti vise o dizel motorima !!! Cista politika automobilske industrije za kupovinom novih automobila jer je kupovina istih u znatnom opadu !
Hulk
Ukinite tenkove...Kamione...Ostavte na miru nas sto vozimo dizelase po najvecim cenama u Evropi..