Novi Audi RS7 kombinuje ergelu konjskih snaga i zapanjujuć izgled

 ≫ 
  • 0

Baziran na aktuelnom A7 Sportback, sportski nastrojen Audi RS7 dosta toga deli sa nedavno prikazanim RS6 Avant, što će reći da ih pokreće i ista pogonska jedinica – 4,0-litarski twin turbo V8 od 600 „konja“ i 800 Nm obrtnog momenta, uz 48-voltni mild-hybrid elektro-sistem.

Pomenute brojke dovoljne su da RS7 Sportback do 100 km/h iz mirovanja ubrzaju za samo 3,6 sekundi, dok je maksimalna brzina elektronski limitirana na 250 km/h, ali se odabirom opcionog Dynamic Plus paketa „blokada“ može podići na 305 km/h.

Audi RS7 Sportback Foto: Audi

Snaga se preko 8-stepenog automatskog menjača prenosi na sva četiri točka, a mehanički centralni diferencijal vrši raspodelu od standardnih 40:60 (napred/nazad) do 70% na prednje, odnosno 85 procenata na zadnje točkove, ukoliko to uslovi vožnje zahtevaju.

Baš kao i u slučaju RS6 Avant, u Audiju tvrde da je RS7 Sportback znatno drugačiji u odnosu na svoje „poreklo“, model A7, te su tako samo „hauba“, prednja vrata i vrata prtljažnika preuzeta od A7, a svi ostali elementi razvijeni su i prilagođeni RS7-ici.

Audi RS7 Sportback Foto: Audi

„Nosom“ dominira veliki „saćasti“ gril, po ugledu na R8, sa takođe povelikim bočnim usisnicima vazduha, dok se pozadi nalazi ogromni difuzor vazduha sa horizontalnim elementom od karbona koji „zaokružuje“ izduvne cevi, a služi i kao usmerivač vazduha koji opstrujava ispod poda vozila.

Automobil serijski stiže sa naplacima od 21 inča, dok se opciono mogu dobiti i točkovi od 22“. Takođe, umesto serijskih kočnica, sa diskovima prečnika 420 mm napred i 370 mm pozadi, moguće je poručiti keramičke kočione diskove, koji su napred nešto većeg prečnika, od 440 milimetara.

Audi RS7 Sportback Foto: Audi

Ono što je interesantno kada je u pitanju RS7 Sportback jeste da kupci imaju izbor između zadnje klupe koja ima mesta za dva ili tri putnika, što će reći da je ovaj model sada dostupan i u verziji za petoro putnika. Udobnost je zagarantovana serijskim sistemom adaptivnog vazdušnog oslanjanja.

RS7 Sportback je „spušten“ za 20 milimetara u odnosu na „obični“ A7, a klirens se dodatno smanjuje za 10 mm kada se pređe brzina od 120 km/h. Sportsko RS oslanjanje sa Dynamic Ride Control sistemom je dostupno kao opcija, baš kao i upravljanje na sva četiri točka.

(Telegraf.rs/Đorđe Pavićević/TopSpeed)

Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA