Novi Audi RS7 kombinuje ergelu konjskih snaga i zapanjujuć izgled
Baziran na aktuelnom A7 Sportback, sportski nastrojen Audi RS7 dosta toga deli sa nedavno prikazanim RS6 Avant, što će reći da ih pokreće i ista pogonska jedinica – 4,0-litarski twin turbo V8 od 600 „konja“ i 800 Nm obrtnog momenta, uz 48-voltni mild-hybrid elektro-sistem.
Pomenute brojke dovoljne su da RS7 Sportback do 100 km/h iz mirovanja ubrzaju za samo 3,6 sekundi, dok je maksimalna brzina elektronski limitirana na 250 km/h, ali se odabirom opcionog Dynamic Plus paketa „blokada“ može podići na 305 km/h.
Snaga se preko 8-stepenog automatskog menjača prenosi na sva četiri točka, a mehanički centralni diferencijal vrši raspodelu od standardnih 40:60 (napred/nazad) do 70% na prednje, odnosno 85 procenata na zadnje točkove, ukoliko to uslovi vožnje zahtevaju.
Baš kao i u slučaju RS6 Avant, u Audiju tvrde da je RS7 Sportback znatno drugačiji u odnosu na svoje „poreklo“, model A7, te su tako samo „hauba“, prednja vrata i vrata prtljažnika preuzeta od A7, a svi ostali elementi razvijeni su i prilagođeni RS7-ici.
„Nosom“ dominira veliki „saćasti“ gril, po ugledu na R8, sa takođe povelikim bočnim usisnicima vazduha, dok se pozadi nalazi ogromni difuzor vazduha sa horizontalnim elementom od karbona koji „zaokružuje“ izduvne cevi, a služi i kao usmerivač vazduha koji opstrujava ispod poda vozila.
Automobil serijski stiže sa naplacima od 21 inča, dok se opciono mogu dobiti i točkovi od 22“. Takođe, umesto serijskih kočnica, sa diskovima prečnika 420 mm napred i 370 mm pozadi, moguće je poručiti keramičke kočione diskove, koji su napred nešto većeg prečnika, od 440 milimetara.
Ono što je interesantno kada je u pitanju RS7 Sportback jeste da kupci imaju izbor između zadnje klupe koja ima mesta za dva ili tri putnika, što će reći da je ovaj model sada dostupan i u verziji za petoro putnika. Udobnost je zagarantovana serijskim sistemom adaptivnog vazdušnog oslanjanja.
RS7 Sportback je „spušten“ za 20 milimetara u odnosu na „obični“ A7, a klirens se dodatno smanjuje za 10 mm kada se pređe brzina od 120 km/h. Sportsko RS oslanjanje sa Dynamic Ride Control sistemom je dostupno kao opcija, baš kao i upravljanje na sva četiri točka.
(Telegraf.rs/Đorđe Pavićević/TopSpeed)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.