Volkswagen je upravo predstavio novi logo, ali to nije najveća promena koja nas čeka
Svetska premijera novog logoa obeležava novu eru za Volkswagen u kojoj će glavnu ulogu imati električni automobili.
Novi logo sa dvodimenzionalnim dizajnom je jasniji i sveden je samo na osnovne elemente.
Dizajn i logo ciljaju na visoku felksibilnost i namenjene su digitalnoj upotrebi.
Celokupan proces uvođemnja novog vizuelnog identiteta trebalo bi da bude završen do sredine 2020. godine.
Ono što je zanimljivo jeste to da pravljenje novog logoa nije povereno nekoj agenciji, već je on rezultat rada VW dizajn i marketing timova, a sve je završeno za manje od 9 meseci.
Proces rebrendinga Volkswagena je jedan od najvećih u industriji, a uključuje 171 tržište i 154 zemlje.
Još jedna velika problema jeste "glas" kompanije.
Volkswagen je decenijama koristio muški glas prilikom predstavljanja svojih vozila za marketinške svrhe, a brend će sada preći na ženski.
(Telegraf.rs)
Video: Zavirili smo u srce Zero Tenacity tima: Gejming na sasvim novom nivou
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
oksid
9 meseci im je trebalo da odvoje W od kruga??? ko ovde koga za*ebava?
Podelite komentar
Dejan
Definitivno genijalno rešenje, za samo sedam meseci napornog rada su uspeli da odvoje w od kruga. Nekima bi trebale verujem godine...
Podelite komentar
Сремац
И ови су ретардирани дефинитивно...
Podelite komentar