Evo zašto su titule najbržih automobila na svetu zapravo potpuno beskorisne
Sa maksimalnom brzinom od 489 kilometara na čas, Bugatti Chiron je najbrži fabrički automobil na svetu.
Barem, dok taj rekord ne obori automobil nekog drugog proizvođača željnog dokazivanja i ove laskave titule jer je vrlo teško tvrditi da ovaj rekord neće biti skoro oboren usled brzine kojom se tehnologija kreće.
Međutim, ova trka je zapravo potpuno beskorisne za obične vozače i zaista ne bi trebalo da obraćamo previše pažnje na nju.
Nikada sami to nećete pokušati
Čak iako odlučite da kupite neki od ovih rekordera, nikada sami nećete moći da dostignete ovu brzinu zbog ograničenja brzine koja postoje u svakoj zemlji.
Zbog toga postoji tačka u kojoj ovi superbrzi automobili postaju potpuno neiskoristivi.
Čak i ubrzanje od o do 100 kilometara na sat nema nikakvu važnost u stvarnom životu.
Možda na svetu postoji nekoliko puteva na kojima možete da idete 320 na sat, ali sve preko toga je potpuno druga priča,
Bugatti je ovaj rekord postigao na pisti dužine preko 8 kilometara, a čak i tada je kompanija preduzela velike bezbednosne mere.
Nijedan kupac tog auta neće imati slične uslove, resurse i savršeno vreme kako bi se približio rekordu.
Tako da su ovi brojevi tu samo kako bi se kompanije hvalile, a ne vozači testirali.
Vaš auto to zapravo ne može da to postigne
Kada se sprovode ovi testovi, postoji siva zona unutar koje se definiše "fabrički automobil".
Kako bi oborio rekord, Bugatti je morao da snizi i skrati automobil, pojača gume, produži auspuh, zameni vazdušnu kočnicu i dodatno podesi W16 motor kako bi on mogao da postigne 1.578 konjskih snaga.
Drugim rečima, u pitanju je bio automobil koji nije ni približno sličan onom koji se nudi "regularnim" kupcima.
A isto rade i svi ostali proizvođači automobila.
Ma koliko svaki vozač voleo da se hvali specifikacijama svog ljubimca, mnogo je važnije uživanje koje automobil nudi u vožnji.
(Telegraf.rs)
Video: Zavirili smo u srce Zero Tenacity tima: Gejming na sasvim novom nivou
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
xyz
Procitao ovo i odustao od kupovine.
Podelite komentar
Goran
Tekst gadja pravo u centar u voznji treba uzivati cemu brzina preko 400 i gde voziti toliko
Podelite komentar
1111
Nisan GTR ide toliko. Dodushe malko preradjen i ne koshta ni 10ti deo.
Podelite komentar