9 suludih automobila za koje niko nikada nije očekivao da će biti napravljeni
Jedna od najzanimljvijih stvari koje mogu da se dese u svetu autombila jeste kada proizvođači odluče da urade nešto sasvim neočkeivano i netipično, samo kako bi svetu i sebi dokazali nešto.
A ovi automobili su najbolji pokazatelj toga.
Ford GT40
Možda najbolji primer ovoga jeste Fordov srednji prst Encu Ferariju. U vreme kada je ovaj automobil predstavljen, trkama izdržljivosti dominirale su evropske kompanije, ali i prepotstavke da su američki automobili jedino dobri za kratke trke po pravoj liniji.
Kada je Ferrari iznervirao Henrija Forda II time što je sprečio dogovor po kom bi Ford bio njegov vlasnik, kompanije je iz inata odlučila da pobedi Ferrari u njegovoj igri.
BMW i3
Kada se termini kao što je "koncept" i "mobilnost" spoje zajedno, to neizbežno rezultuje nefunkcionišućim automobilom.
Takvi koncepti uglavnom jednostavno nestanu preko noći, ali BMW je uspeo da napravi mali i praktični električni automobil.
Ne samo da ga je kompanija napravila, već je on postigao uspeh i pokazao se kao jedan od najvažnijih automobila koje je BMW predstavio od 2002. godine.
Cadillac CTS-V Wagon
Kada je Cadillac odlučio da se ozbiljnije suprotstavi gospodarima premijum segmenta kao što su BMW i Mercedes, nije imao drugog izbora nego da napravi brzi sedan koji će biti odličan i na stazi.
Ono što nije morao da uradi jeste da napravi suludo brz karavan.
Ali Cadillac je to ipak uradio i osvojio srca automoto entuzijasta širom sveta.
Rolls Royce Cullinan
Malo ko je bio spremna da se opkladi da će luksuzna britanska marka odlučiti da se pridruži nekom trendu, pogotovo kada je trend u pitanju vezan za SUV vozila.
Ali jeste.
Dobili smo Rolly Royce svih SUV vozila.
Honda NSX
Krajem 80-ih godina prošlog veka, Honda je eksperimentisala sa ekonomičnim sedanima sa pogonom na prednjim točkovima i u isto vreme pravila motore za Formula 1 timove kao što su Williams, Lotus i McLaren.
Niko nije očekivao da će Honda odlučiti da uskoči na Ferrari teritoriju sa putnim automobilom, ali cilj je bio da se premaše mogućnosti Ferrarijevih V8 modela.
I tako je legenda rođena.
Krajnji rezultat je bio pristupačan i veoma sposoban superautomobil na čijem razvoju je učestovao čak i Ajrton Sena.
Ferrari FF
I dok FF nije tipičan automobil za Ferrari, ono što definitivno jeste je 6.3-litarski V12 motor sa 650 konjskih snaga.
Audi R8 RWS
Audi koji pravi superautomobil baziran na italijanskom motoru jer bilo prilično iznenađenje. Ali pravljenje vozila sa pogonom na zadnjim točkovima i ignorisanje Quattro sistema je bilo još veće iznenađenje.
Lexus LFA
Ljudi su Lexus gledal ina dva načina. Ili su u pitanju bile odlično napravljene Toyote za ljude koji znaju da će ih auto nadživeti, ili alternative za BMW 3 seriju koje su kupovali ljudi koji ma nije bilo preterano bitno upravljanje automobilom.
A osveta za ovo nepoznavanje materije je bio V10 ludilo pod nazivom LFA.
Porsche Cayenne
Porsche pravi SUV? To definitivno nije imalo smisla za snobove i elitiste. Ali Porsche je to spasilo sudbine da dizajnira za druge kompanije.na kraju, ovo je dovelo do toga da je Porsche dobio priliku da nastavi da razvija 911 i investira u Le Mans trke i napravi nešto ludo kao što je Carrera GT.
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.