Lista najnepouzdanijih automobila otkriva proizvođače čija kola se najčešće kvare
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Kovalski
Chrysler je veoma dobro auto, imao sam srece da ga vozim godinu dana, i ne kvari se uopste, ali kad se pokvari nek je bog u pomoc vlasniku koliko su skupi djelovi
Momir
Niko kao Fiat Punto 1700tdi. Kupio ga novog 96' sjecam se dobro, bio je prava revolucija. Kako me samo upropastio! Vise puta se pokvario u sred voznje prema moru, pa ima li ista odvratnije. Covjek koji ga je kupio od mene posle 9mj kaze motor riknuo totalno. Fuj auto. Posle njega sam odlucio da ne experimentisem, uzeo Volvo s40 2000g. Jao Boze molio sam Punta da se vrati. Vise je proveo kod majstora nego kod mene, sjecam se za godinu dana, 3500€ na popravke... Bilo je poslije ok auta, Passat b6, pokvarile se dizne, slom zivaca. Sad vozim C5, evo cetiri godine cekam nesto da se pokvari, samo da potraje al kakve sam sudbine, cim sam ga pohvalio sutra ce mi crci.
kale
Mercedes E 220CDI i ne boli te glava!