Koji Golf GTI je zaista najbolji: Svi modeli rangirani od najgoreg do najboljeg

 ≫ 
  • 28

Golf GTI je jedan od najlegendarniih automobila svih vremena.

Međutim, koja njegova verzija je zaista najbolja?

Sajt Expressandstar rangirao je sve modele počevši od 1976. godine, pa sve do danas.

MkIV (1997-2004)

Volkswagen Golf GTI mk IV Foto: Wikipedia

U pitanju je jedan od najomraženijih modela u istoriji automobila - i to iz dobrog razloga.

Ukaljao je već legendarno ime.

I dok je bio odličan za svakodnevnu vožnju, ako niste bili na savršeno glatkom putu, bili biste u problemu zbog povećane težine, nedovoljno snage i nedostatka bilo kakvog voznog uzbuđenja.

Volkswagenovo dvoumljenje oko toga da li da MK4 bude pravi hečbek za rezultat je imalo auto koji je bio nadut, beživotan i dosadan.

MkIII (1992-1997)

Volkswagen Golf GTI mk III Foto: Wikipedia

Golf GTI loza našla se u problemu nakon MK2 modela jer naredna generacija nije uspela da otelotvori esenciju voljenog hečbeka.

Iako je imao više snage zahvaljujući 2.0-litarskom motoru sa četiri cilindra, imao je i više kilograma i zbog toga je zapravo bio sporiji od svog prethodnika.

MkVI (2009-2012)

Volkswagen Golf GTI mk VI Foto: Wikipedia

Ovaj model napravljen je uz pomoć uspšene formule koja je primenjena na modelu Mk5, ali ograničeo osveženje značil oje da je izgledao staro i umorno naspram rivala drugih prozvođača.

Povećanje od samo 10 konjskih snaga i male promene na vešanju prepustile su pozornicu "luđoj" konkurenciji kao što je to bio Ford Focus ST.

MkV (2004-2008)

Volkswagen Golf GTI mk v Foto: Wikipedia

MkV dobio je pohvale za svoje performanse zahvaljujući turbopunjaču, ali i činjenici da je mogao da se koristi za svakodnevne obaveze.

A čak je i izgledao kao pravi GTI.

Mnogi entuzijasti smatraju da je Volkswagen mogao da se još više potrudi kako bi stvorio još jedan pravi GTI model, ali je ovo definitivno bio korak u pravom smeru.

MkVII (2012-2016)

Golf MKVII Foto: Promo

Nakon blago razočaravajućeg Mk6, Volkswagen je rešio da ubaci u petu brzinu sa modelom Mk7.

Ovaj autom imao je potpuno novu platformu i nove motore. A tu je bilo i dosta nove tehnologije koja ga je učinila najluksuznijim hečbekom na tržištu.

A sa 217 konjskih snaga, bio je brži nego ikada.

MkII (1983-1992)

Volkswagen Golf GTI mk II Foto: Wikipedia

Ovaj model imao je ozbiljne cipele koje je morao da popuni. Original je bio veliki uspeh jer je masama pružio priliku da imaju pravi sportski auto na dohvat ruke.

A to je i njegov naslednik uspeo.

Uprkos tome što je malo porastao, MkII je uspeo da zadrži originalnu formulu i doneo je još performansi za sto.

MkI (1976-1983)

Volkswagen Golf GTI MK I Foto: Wikipedia

Originalni Golf GTI j eprava legenda, a to oslikava i njegova cana na tržištu - čak i danas.

Najbolje od svega, čak ni podanašnjim standardima u pitanju uopšte nije loš auto.

Kompaktan i izuzetno lagan sa 112 konjskih snaga, njegove performanse jasno pokazuju da je i ozbiljan automobil.

Čak je i njegov legendrani stajloing uspeo da se odupre zubu vremena.

MkVII.5 (2017-Sadašnjost)

Volkswagen Golf GTI mk vii Foto: Wikipedia

Poslednja inkarnacija Golfa GTI je najbolja do sada.

Ona kombinuje sve što je Volkswagen naučio u proteklih 40 godina i krajnji proizvod je najuzbudljiviji i najkorisniji auto GTI loze.

Iako su postojale brojne specijalne verzije, osnovni GTI je i dalje fantastičan auto.

(Telegraf.rs)

Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Jaksa

    26. jul 2019 | 21:25

    Ne znam odakle vam ove baljezgarije... imam glofa 4 gti 150ks u top stanju i prava je zver(nakon njega proizvodio se sa 180ks), sa 7,1 sec od 0-100 za auto 2000god... malo li je? Potrosnja krajnje korektna, i ispod 6lit na otvorenom a nije ni neudoban na normalnom putu, na ovim nasim njivama od puta ne moze nista biti udobno. Izuzetno stabilan! Govorim o stanju golfa 4 gti kao sto je moj a ne kao vecina razvaljenih i odvaljenih od zivota. Nije jeftin za odrzavanje ako ces da ga odrzavas kako treba sa kvalitetnim delovima. O izgledu ne bih raspravljao, meni je lep i ne bih ga menjao i ne mislim ga prodati nikada jer je daleko iznad ovih danas bezivotnih motora a ima prostora za podizanje snage izuzetno puno! I jako dobro podnosi TNG.

  • Putin R.S

    26. jul 2019 | 14:20

    U Top Giru je bilo isto testiranje i pokazalo se da je mode Golf I GTI najbolji

  • Leni

    26. jul 2019 | 15:11

    Pa pogledaj te koji model se naj duze proizvodio sve ce vam biti jasno a to je golf 2 cak 9 godina

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA