Audi ima sjajne vesti koje se tiču njegovog najboljeg motora

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika 1111
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • 1111

    25. jul 2019 | 20:56

    1.8 g60 se pretezno ugradjuje u tt. Sad ubacuju i 2.0 diesel sa 150 konja v5 i nije pravi v motor . moze chak i da se kaze da je redni jer im cilindri imaju v razmak od 3 cm zbog duzine motora. V10 i nije interesantan za nas. Odrzavanje je skupo a cena pada nenormalno brzo. Za srbe je auto koji plate 2-3000€ voze ga dok ga ne isisaju do kraja i hoce da ga prodaju za 3-4000€.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA