Audi ima sjajne vesti koje se tiču njegovog najboljeg motora

  • 1

U ovim vremenima, gde je ekonomičnost sve, veliki motori su izumirujuća vrsta.

Čak i moćni Audi R8 V10 će najverovatnije u svojoj sledećoj verziji imati neki vid električnog motora.

I dok Audi svom snagom ide ka elektrifikaciji svojih vozila, ipak nije spreman da se reši motora sa unutrašnjim sagorevanje, bez borbe.

U modelima RS3 i TT RS nalazi se 2.5-litarski motor sa pet cilindara i turbopunjačem i u pitanju je omiljeni agregat mnogih automobilskih novinara.

Audi A8 Foto: audi.rs

Audi je ovaj motor unapređivao 40 godina i čini se da nema planove da ga zaboravi u bliskoj budućnosti.

Kompanija je nedavno i osvežila TT RS, a radi i na sledećoj generaciji modela RS3 u kom bi ovaj motor mogao da stvori preko 400 konjskih snaga.

Očekuje se da će sličan motor koristiti i RS Q3 naredne generacije, kao i nekoliko Volkswagenovih vozlia.

Audijevi motori sa pet cilindara poznati su i po tome što stvaraju najjedinstveniju buku iz auspuha i sva je prilika da kompanija neće preći na motore sa četiri cilindra - barem dok su mušterije zadovoljne.

(Telegraf.rs)

Video: Zavirili smo u srce Zero Tenacity tima: Gejming na sasvim novom nivou

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • 1111

    25. jul 2019 | 20:56

    1.8 g60 se pretezno ugradjuje u tt. Sad ubacuju i 2.0 diesel sa 150 konja v5 i nije pravi v motor . moze chak i da se kaze da je redni jer im cilindri imaju v razmak od 3 cm zbog duzine motora. V10 i nije interesantan za nas. Odrzavanje je skupo a cena pada nenormalno brzo. Za srbe je auto koji plate 2-3000€ voze ga dok ga ne isisaju do kraja i hoce da ga prodaju za 3-4000€.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA