Audi ima sjajne vesti koje se tiču njegovog najboljeg motora
U ovim vremenima, gde je ekonomičnost sve, veliki motori su izumirujuća vrsta.
Čak i moćni Audi R8 V10 će najverovatnije u svojoj sledećoj verziji imati neki vid električnog motora.
I dok Audi svom snagom ide ka elektrifikaciji svojih vozila, ipak nije spreman da se reši motora sa unutrašnjim sagorevanje, bez borbe.
U modelima RS3 i TT RS nalazi se 2.5-litarski motor sa pet cilindara i turbopunjačem i u pitanju je omiljeni agregat mnogih automobilskih novinara.
Audi je ovaj motor unapređivao 40 godina i čini se da nema planove da ga zaboravi u bliskoj budućnosti.
Kompanija je nedavno i osvežila TT RS, a radi i na sledećoj generaciji modela RS3 u kom bi ovaj motor mogao da stvori preko 400 konjskih snaga.
Očekuje se da će sličan motor koristiti i RS Q3 naredne generacije, kao i nekoliko Volkswagenovih vozlia.
Audijevi motori sa pet cilindara poznati su i po tome što stvaraju najjedinstveniju buku iz auspuha i sva je prilika da kompanija neće preći na motore sa četiri cilindra - barem dok su mušterije zadovoljne.
(Telegraf.rs)
Video: Zavirili smo u srce Zero Tenacity tima: Gejming na sasvim novom nivou
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
1111
1.8 g60 se pretezno ugradjuje u tt. Sad ubacuju i 2.0 diesel sa 150 konja v5 i nije pravi v motor . moze chak i da se kaze da je redni jer im cilindri imaju v razmak od 3 cm zbog duzine motora. V10 i nije interesantan za nas. Odrzavanje je skupo a cena pada nenormalno brzo. Za srbe je auto koji plate 2-3000€ voze ga dok ga ne isisaju do kraja i hoce da ga prodaju za 3-4000€.
Podelite komentar