Ford je napravio još jednu sramotnu grešku sa Focusom
Jedina gora stvarod toga da napravite grešku, jeste da je napravite dva puta, posebno kada je druga greška zapravo bio pokušaj da se ispravi prva.
Ali posao pravljenja automobila je težak i neminovno je da nekada dođe do greške, posebno kada veliki proizvođači svake godine isporuče na milione vozila.
Model koji je pogodio drugi problem je Ford Focus ST.
U pitanju su Focus verzije sa 2.0-litarskim GDI motorima koji su napravljeni između 2012. i 2017. godine, dok su modeli sa ST oznakom napravljeni između 2012. i 2014. godine i imaju 2.0-litarske GTDI motore.
Problem je poseban ventil koji može da se zaglavi i ostane otvoren stvarajući preveliki vakum - što dovodi do deformisanja rezervoara.
Ako do ovoga dođe, vlasnici Focusa će primetiti upaljeno svetlo za kvar na kontrolnoj tabli, netačno merenje količine goriva u rezervoaru ili gubitak snage.
Originalno rešenje je dizajnirano da detektuje problematične ventile, ali neki automobili nisu dobili pravu kalibraciju.
Ford nije upoznat sa podatkom da je ovaj problem izazvao neke nesreće, i svi vlasnici problematičnih modela će biti upućeni ka ovlašćenim servisima kako bi se sve rešilo.
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Beli kg
Ja ima polovnog mene dobro služi
Podelite komentar
Deja
Polovan nikako
Podelite komentar