Tajne funkcije koje mnogi automobili imaju, a vozači pojma nemaju o njima
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Nenad
Golf je dobio naziv po golfskoj morskoj struji,a ne po loptici za golf.
SrbskiBek
A jugo 45 je prvi imao ..dizajniranu zadnju haubu (vrata) za guranje...ravni deo ispod zadnjeg stakla je namerno ostavljen ravan da bi se lakse guralo kad "crkne" !!
VW
Golf 5 je imao otvarač za flaše ali je to retko ko video pošto se kod nas to uzimalo kao suvenir od strane uvoznika i dilera.