Nova "Volvova" tvrđava na točkovima teška je 4,5 tona i otporna je na eksploziv i metke

  • 0

"Volvo XC90" je impresivan automobil, a kada je reč o blindiranoj verziji otpornoj na metke, onda je to još viši nivo.

Volvo XC90 armored Osnovni model proizveden je u Švedskoj, a blindiranje se obavlja u Nemačkoj; Foto: Volvo

Mnogi ljudi u svetu zahtevaju najveću moguću bezbednost, a među njima su diplomate, političari, biznismeni, bezbednosne snage, policija, slavne ličnosti i drugi, a jedno od sredstava je svakako blindirani automobil. Jedan od njih nudi "Volvo", a to je "XC90 Armored" koji je izuzetno zaštićen SUV, izdržljiviji nego što izgleda.

U "Volvu" su proveli gotovo dve godine razvijajući "XC90 Armored", kako bi zadovoljio rejting VPAM VR8, drugi najveći mogući rejting ikad zabeležen. VPAM je organizacija koja proučava, testira i razvija materijale otporne na metke. VR8 rating znači da je "Volvo XC90" otporan na metke sa svih strana, ali i na eksploziv.

Volvo XC90 armored Stakla su debela 50 mm, a karoserija je presvučena gustim čelikom debeljine 10 mm; Foto: Volvo

Baza za "XC90 Armored" je "Volvo XC90 T6 AWD Inscription". Kada se proizvede u postrojenju "Torslanda" u Švedskoj, automobil ide u TRASCO Bremen u Nemačku na završetak procesa blindiranja.

Čelik visoke čvrstine je debeo 10 mm, a debiljna stakla može biti do 50 mm. Dodatna zaštita predstavlja povećanje težine za 1.400 kg, tako da je "XC90 Armored" zajedno s pet putnika težak 4,490 kg. Mnogi detalji o automobilu su poverljivi, ali poznato je da ova tvrđava ima izlaz za hitne situacije u zadnjem sedištu.

Volvo XC90 armored Zadnje sedište krije izlaz za hitne situacije; Foto: Volvo

"XC90 Armored" biće dostupan kupcima krajem ove godine.

(Telegraf.rs)

Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA