Zbog jedne stvari koju redovno radite u kolima - trošite više benzina

 ≫ 

Komentari

  • BigFoot

    21. jun 2019 | 17:31

    Kakvog zatvaranja ventila? Ventili se stalno otvaraju i zatvaraju kad god motor radi i to nema nikakve veze sa kočenjem motorom. Vakuum prave klipovi sa karikama u cilindrima u periodima zatvorenosti ventila.

  • Влајко

    22. septembar 2017 | 11:01

    Кочење мотором је једино препоручљиво када је влажан и клизав коловоз.

  • Милан

    22. septembar 2017 | 10:59

    Kocenje motorom haba taj isti motor i vremenom crkava, a kocnice (plocice,diskovi) su potrosni materijal i daleko je manja investicija od motora..

    • 26. septembar 2017 | 18:43

      Ime

      @Милан

      Kočenje motorom diže pritisak ulja,a nema detonacija prilikom sagorevanja,jer ništa ne sagoreva,motor više haba noga na gasu a kočnice ostaju hladne i spremne za kočenje. Probajte da se spustite sa Kopa bez kočenja motorom,na pola puta ostaćete bez kočnica, ili će njhovo oštećenje biti veoma veliko. Pozdrav

    • 21. jun 2019 | 12:52

      Dejan

      @Милан

      Bravo majstore, gde bre nauči to

  • stvarno?

    22. septembar 2017 | 09:26

    opet teorije nekog bicikluste. naj bolje je blagovremeno oduzeti gas i shto manje kochiti. a kochenje motorom troshi kvachilo a i shtrapacira zupchasti malko vishe. a razlike u gorivu i nema toliko. lagano dodaj gas , blagovremeno oduzmi gas , menjaj na manjim obrtajima i potroshnja ce se smanjiti

  • M2

    22. septembar 2017 | 09:19

    Devedeset odsto vozila mozete videti samo sa vozacem jedinim putnikom. Eto gde se trosi gorivo, a ja spadam u iste.

  • Kiza

    20. septembar 2017 | 16:25

    Da ali sa svakim prebacivanjem u manju brzinu trosis kvacilo, a ja nekako vise volim da zamenim samo plocice nego da skidam menjac i menjam i kvacilo i korpu.

  • Petrolhead

    20. septembar 2017 | 14:39

    Кочење мотором се обављеа у ситуацијама када желимо да полако али сигурно и у дужем временском периоду смањимо брзину возила (нпр. на низбрдицама). У другим случајевима се може користити као допунско кочење али свакако уз притискање ножне кочнице. Разлог за то је врло једноставан, приликом кочења мотором се НЕ ПАЛИ задње кочино светло.

  • Petar

    20. septembar 2017 | 12:37

    A kakp to izgleda kod aztomatskih menjaca?

  • Filip

    20. septembar 2017 | 11:42

    Ko se uopšte pita o ovome, ja sam kao mali predpostavljao da je ovako. A kad sam prvi put seo za volan, otac mi je rekao da naučim da što više kočim motorom i objasnio zašto.

  • dago1

    20. septembar 2017 | 11:23

    Tacno je tako. Samo je pitanje sad koliko kociti sa motorom. Tu su vozaci malo podjeljeni. Neko prebaci pri vecoj brzini tako da se motor raspada dok neko ipak malo prikoci pa tak onda

    • 20. septembar 2017 | 12:56

      Srdjan

      @dago1

      pa nije auto za svakoga..ne.moze sa 120 da ubaci iz 5 u drugu i da misli da je to.ok..

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA