Kakvog zatvaranja ventila? Ventili se stalno otvaraju i zatvaraju kad god motor radi i to nema nikakve veze sa kočenjem motorom.
Vakuum prave klipovi sa karikama u cilindrima u periodima zatvorenosti ventila.
Kočenje motorom diže pritisak ulja,a nema detonacija prilikom sagorevanja,jer ništa ne sagoreva,motor više haba noga na gasu a kočnice ostaju hladne i spremne za kočenje. Probajte da se spustite sa Kopa bez kočenja motorom,na pola puta ostaćete bez kočnica, ili će njhovo oštećenje biti veoma veliko. Pozdrav
opet teorije nekog bicikluste. naj bolje je blagovremeno oduzeti gas i shto manje kochiti. a kochenje motorom troshi kvachilo a i shtrapacira zupchasti malko vishe. a razlike u gorivu i nema toliko. lagano dodaj gas , blagovremeno oduzmi gas , menjaj na manjim obrtajima i potroshnja ce se smanjiti
Da ali sa svakim prebacivanjem u manju brzinu trosis kvacilo, a ja nekako vise volim da zamenim samo plocice nego da skidam menjac i menjam i kvacilo i korpu.
Кочење мотором се обављеа у ситуацијама када желимо да полако али сигурно и у дужем временском периоду смањимо брзину возила (нпр. на низбрдицама). У другим случајевима се може користити као допунско кочење али свакако уз притискање ножне кочнице. Разлог за то је врло једноставан, приликом кочења мотором се НЕ ПАЛИ задње кочино светло.
Ko se uopšte pita o ovome, ja sam kao mali predpostavljao da je ovako. A kad sam prvi put seo za volan, otac mi je rekao da naučim da što više kočim motorom i objasnio zašto.
Tacno je tako. Samo je pitanje sad koliko kociti sa motorom. Tu su vozaci malo podjeljeni. Neko prebaci pri vecoj brzini tako da se motor raspada dok neko ipak malo prikoci pa tak onda
BigFoot
Kakvog zatvaranja ventila? Ventili se stalno otvaraju i zatvaraju kad god motor radi i to nema nikakve veze sa kočenjem motorom. Vakuum prave klipovi sa karikama u cilindrima u periodima zatvorenosti ventila.
Podelite komentar
Влајко
Кочење мотором је једино препоручљиво када је влажан и клизав коловоз.
Podelite komentar
Милан
Kocenje motorom haba taj isti motor i vremenom crkava, a kocnice (plocice,diskovi) su potrosni materijal i daleko je manja investicija od motora..
Podelite komentar
Ime
@Милан
Kočenje motorom diže pritisak ulja,a nema detonacija prilikom sagorevanja,jer ništa ne sagoreva,motor više haba noga na gasu a kočnice ostaju hladne i spremne za kočenje. Probajte da se spustite sa Kopa bez kočenja motorom,na pola puta ostaćete bez kočnica, ili će njhovo oštećenje biti veoma veliko. Pozdrav
Podelite komentar
Dejan
@Милан
Bravo majstore, gde bre nauči to
Podelite komentar
stvarno?
opet teorije nekog bicikluste. naj bolje je blagovremeno oduzeti gas i shto manje kochiti. a kochenje motorom troshi kvachilo a i shtrapacira zupchasti malko vishe. a razlike u gorivu i nema toliko. lagano dodaj gas , blagovremeno oduzmi gas , menjaj na manjim obrtajima i potroshnja ce se smanjiti
Podelite komentar
M2
Devedeset odsto vozila mozete videti samo sa vozacem jedinim putnikom. Eto gde se trosi gorivo, a ja spadam u iste.
Podelite komentar
Kiza
Da ali sa svakim prebacivanjem u manju brzinu trosis kvacilo, a ja nekako vise volim da zamenim samo plocice nego da skidam menjac i menjam i kvacilo i korpu.
Podelite komentar
Petrolhead
Кочење мотором се обављеа у ситуацијама када желимо да полако али сигурно и у дужем временском периоду смањимо брзину возила (нпр. на низбрдицама). У другим случајевима се може користити као допунско кочење али свакако уз притискање ножне кочнице. Разлог за то је врло једноставан, приликом кочења мотором се НЕ ПАЛИ задње кочино светло.
Podelite komentar
Petar
A kakp to izgleda kod aztomatskih menjaca?
Podelite komentar
Zoran
@Petar
Nikako, mora kocnica.
Podelite komentar
Filip
Ko se uopšte pita o ovome, ja sam kao mali predpostavljao da je ovako. A kad sam prvi put seo za volan, otac mi je rekao da naučim da što više kočim motorom i objasnio zašto.
Podelite komentar
dago1
Tacno je tako. Samo je pitanje sad koliko kociti sa motorom. Tu su vozaci malo podjeljeni. Neko prebaci pri vecoj brzini tako da se motor raspada dok neko ipak malo prikoci pa tak onda
Podelite komentar
Srdjan
@dago1
pa nije auto za svakoga..ne.moze sa 120 da ubaci iz 5 u drugu i da misli da je to.ok..
Podelite komentar