Zbog jedne stvari koju redovno radite u kolima - trošite više benzina

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika dago1
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • BigFoot

    21. jun 2019 | 17:31

    Kakvog zatvaranja ventila? Ventili se stalno otvaraju i zatvaraju kad god motor radi i to nema nikakve veze sa kočenjem motorom. Vakuum prave klipovi sa karikama u cilindrima u periodima zatvorenosti ventila.

  • Влајко

    22. septembar 2017 | 11:01

    Кочење мотором је једино препоручљиво када је влажан и клизав коловоз.

  • Милан

    22. septembar 2017 | 10:59

    Kocenje motorom haba taj isti motor i vremenom crkava, a kocnice (plocice,diskovi) su potrosni materijal i daleko je manja investicija od motora..

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA