Ovo su veoma dobri automobili. Nažalost ova klasa umire. Najvljeno je da Scenic-a neće više biti, za Espace je budućnost neizvasna. Razlog su SUV modeli koji su postali hiperpopularni i prete da progutaju sve ostale klase.
Bre, ovo je limuzina! Auto za sva vremena. Renault je prevazišao sve ovim konceptom. Bravo za Rernaultove stručnjake. Jahta na točkovima a da neko će reći ima boljih? Za ove pare nema a ni za veće jer ukupan bilans je na Espaceovoj strani. A to je najmanja kubikaža sa najvećim odnosom snage, niska potrošnja, dug vek eksploatacije, maksimalan luksuz, najveći prostor, lakoća upravljanja, dizajn koji obara s nogu. Sve na jednom mestu.
Потпуно се слажем, то је мој омиљени ауто још од првог модела из 1984. Само једна исправка: то уопште није Реноов ауто, већ Матрин, која је прво понудила прототип Пежоу, али су га ови одбили. И вероватно се јако покајали.
Boki
Ovo su veoma dobri automobili. Nažalost ova klasa umire. Najvljeno je da Scenic-a neće više biti, za Espace je budućnost neizvasna. Razlog su SUV modeli koji su postali hiperpopularni i prete da progutaju sve ostale klase.
Podelite komentar
Dci
Imao stari i sad novi, prezadovoljan i s jednim i s drugim.
Podelite komentar
Srboljub
Bre, ovo je limuzina! Auto za sva vremena. Renault je prevazišao sve ovim konceptom. Bravo za Rernaultove stručnjake. Jahta na točkovima a da neko će reći ima boljih? Za ove pare nema a ni za veće jer ukupan bilans je na Espaceovoj strani. A to je najmanja kubikaža sa najvećim odnosom snage, niska potrošnja, dug vek eksploatacije, maksimalan luksuz, najveći prostor, lakoća upravljanja, dizajn koji obara s nogu. Sve na jednom mestu.
Podelite komentar
Раднаскела
@Srboljub
Потпуно се слажем, то је мој омиљени ауто још од првог модела из 1984. Само једна исправка: то уопште није Реноов ауто, већ Матрин, која је прво понудила прототип Пежоу, али су га ови одбили. И вероватно се јако покајали.
Podelite komentar