Ko je posle golfa vozio Pežo 307, Ford fokus, ili Reno Megan, nikad više nije ni pogledao to nemačko đubre. A svako ko je seo u Tojotin auris ili u Mazdu trojku dobro će razmisliti o onom smešnom Audiji 3 ili o bavarcu jedinici.
Zato što je Srbin siromašan za nešto bolje , taj čuveni kec , pa kasnije dvica, pa puno ga ima , pa se vlasnici venčali, pa labavi propisi , pa možeš sipati loziku, zbog delova iz Grčke i Kine .
Mnoštvo je razloga , odgovor je jednostavan sirotinjski auto.
Глупост...цену половњака одеређује закон понуде и потражње,а половни голф је и на западу поприлично скупљи од конкуренције.Не рачунајући премијум брендове као што су Мерцедес,Бмв и Ауди...Фолксваген стварно пружа највише,кад се све сабере и одузме..од квалитета,до цене одржавања и компликованости поправки.
Nisi u pravu, imam ga, skupi delovi, na primer lambda sonda je sa 5 žica, papreno skupa. U poređenju, fiat bravo se manje kvario i jeftinije popravljao.
Ovde se javljaju pametnjakovici koji nikad nisu vozili vw .Dal se neko zapita od vas kriticara zasto je na ceni i zasto malo gubi na ceni posle nekoliko god.
Zato sto je kanta... Mozes u njega strpati i dzakove cementa, cigle, krec i merdevine... Cak i stajsko djubrivo i boli te uvo jer to nije auto nego obicno prevozno sredstvo 😄
Srbin
Ko je posle golfa vozio Pežo 307, Ford fokus, ili Reno Megan, nikad više nije ni pogledao to nemačko đubre. A svako ko je seo u Tojotin auris ili u Mazdu trojku dobro će razmisliti o onom smešnom Audiji 3 ili o bavarcu jedinici.
Podelite komentar
Pera
Kad voziš golf V u Srbiji 2021 je isto kao da voziš zastavu 101 1985 godine.. Smešni su golferi..
Podelite komentar
Kiza
Zato sto ima puno dodjosa koji se kunu u wv
Podelite komentar
Mladen
Zato što je Srbin siromašan za nešto bolje , taj čuveni kec , pa kasnije dvica, pa puno ga ima , pa se vlasnici venčali, pa labavi propisi , pa možeš sipati loziku, zbog delova iz Grčke i Kine . Mnoštvo je razloga , odgovor je jednostavan sirotinjski auto.
Podelite komentar
Дејан
@Mladen
Глупост...цену половњака одеређује закон понуде и потражње,а половни голф је и на западу поприлично скупљи од конкуренције.Не рачунајући премијум брендове као што су Мерцедес,Бмв и Ауди...Фолксваген стварно пружа највише,кад се све сабере и одузме..од квалитета,до цене одржавања и компликованости поправки.
Podelite komentar
Dasa
Istina...!
Podelite komentar
Alan Ford
Svugde su popularni i uvek drze cenu, kvalitetni Nemacki proizvod, ima deliva svugde, lagani za popravke, nisu komplicirani.
Podelite komentar
Rajko
@Alan Ford
Djaba pricas druze pacerima koji jednostavo mrze vw a neznaju zasto.Prvenstveno zbog jace cene .Cena kaze ko je kakvog kvaliteta .
Podelite komentar
Sax
@Alan Ford
Nisi u pravu, imam ga, skupi delovi, na primer lambda sonda je sa 5 žica, papreno skupa. U poređenju, fiat bravo se manje kvario i jeftinije popravljao.
Podelite komentar
Mr Black
@Alan Ford
Lagani za popravku? A da malo razmislis malo o Japancima koji se skoro i nikad ne kvare?? Sta bi tek ovde napisao?
Podelite komentar
Sasa91
U zivotu ga ne bi vozio, kakvo on zadovoljstvo pruza, sta mi nudi.
Podelite komentar
Rajko
@Sasa91
Ovde se javljaju pametnjakovici koji nikad nisu vozili vw .Dal se neko zapita od vas kriticara zasto je na ceni i zasto malo gubi na ceni posle nekoliko god.
Podelite komentar
Mijo
Zato što je najbolji u svojoj klasi.
Podelite komentar
Role
Zato sto je kanta... Mozes u njega strpati i dzakove cementa, cigle, krec i merdevine... Cak i stajsko djubrivo i boli te uvo jer to nije auto nego obicno prevozno sredstvo 😄
Podelite komentar
Boske100
Pa zato što je Volkswagen.
Podelite komentar
Hm...
Pa da mogu da uzmem mercedesa audi ili BMW uzeo bi to a ne pasata.... Cena, kvalitet, mogućnost...
Podelite komentar