Poznat je kao "japanski BMW", a da li zaista može da mu parira?

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Boki
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Lexus

    03. jun 2021 | 08:05

    Oduvek zovu japanski Mercedes!

  • # @ #

    02. jun 2021 | 18:02

    koreanci su odavno ispred japanaca pokvalitetu kia i hynadai

  • Boki

    02. jun 2021 | 08:20

    Nema voznu dinamiku BMW-a, mada to običnim vozačima ne predstavlja neki problem. Nije bio najbrži, ali od samog starta je bio najpouzdaniji premijum brend, imao je rekodrnu aerodinamiku i rekodno kratak put kočenja. Veliki je minus Lexusa što se izbacio iz ponude dizel motor, to ga je desetkovalo sa evropskog tržišta. Vreme je pokazalo, hibird nije alternativa dizelu.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA