Poznat je kao "japanski BMW", a da li zaista može da mu parira?
Dizel motor od 2,2 litra, snage 177 "konja" i pogon na zadnje točkove, u startu obećavaju zanimljivu i dinamičnu vožnju...
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Lexus
Oduvek zovu japanski Mercedes!
# @ #
koreanci su odavno ispred japanaca pokvalitetu kia i hynadai
Boki
Nema voznu dinamiku BMW-a, mada to običnim vozačima ne predstavlja neki problem. Nije bio najbrži, ali od samog starta je bio najpouzdaniji premijum brend, imao je rekodrnu aerodinamiku i rekodno kratak put kočenja. Veliki je minus Lexusa što se izbacio iz ponude dizel motor, to ga je desetkovalo sa evropskog tržišta. Vreme je pokazalo, hibird nije alternativa dizelu.