Šta sve polovni "sedmosed za svaki dan" ima da ponudi kupcu?

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Raska
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Sexo

    18. januar 2021 | 10:01

    Ko nije vozio fiat Ulysse nezna sta je sedmodjed i kvalitet. Euro 3 je i kosta u ITA do 1000€. Tom WV-u nemozes nadodavadi zamajaca i turbina a prije na i pasatu 6 simens dizni sa ovim vec nabrojanim.

  • Раднаскела

    17. januar 2021 | 23:14

    Мазда 5 закон за све...удобнији пет пута од Шваба, много квалитетнији од Француза, потрошња смешна, поуздан, прелеп...

  • DRagutin

    17. januar 2021 | 20:21

    Ladja...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA