Dobar je auto, ali postoji jedna nelogičnost koja već postaje opasna. Jaz između uslova kod kuće, na poslu i u samom autu sve je veći. Na poslu je sve teže, radi se više, radi se duže i tu tehnika nije napredovala da bi olakšala rad radniku već samo u smeru veće dobiti i efikasnosti. Kod kuće opet prozore i vrata otvaramo ručno, svetlo palimo na običan prekidač, ložimo šporet, kuvamo, peremo veš kao i pre 40 godina itd. U autu imaš sve na dodir, čak su i tasteri previše naporni za pritiskanje, pričaš sa autom, on te sam vozi, savršeno klimatizovan sa nekoliko zona, mali milion opcija ima, skupi materijali, visoka preciznost izrade, visoke performanse... Zašto sad smatram da je to besmisleno, pa zato što na poslu nedeljno provedemo 40 - 50h, kod kuće 100h, a u autu 5h ne računajući one kojima je vožnja posao, a oni i onako voze najmanje luksuzne verzije jer ih firma kupuje da budu što jeftiniji. Čemu toliki luksuz i tolika oprema? Realne potrebe ne postoje, ostaje samo dokazivanje i zadovoljavanje nekih svojih egoističnih potreba.
Haha kompleksi su cudo za vas SRBIJANCE..Da li si ikad cuo ko je IKONA kvaliteta i tehnologije? Nisi...evo ja cu ti teci...to je LEXUS...Sve ovo svapsko je jadno i bedno, skupo i nekvalitetno..
Miki
Dzabe mecka ako nema lavova na kapiji
Podelite komentar
Chance
Mercedes je, uz mozda Mazdu, najjaci kada je dizajn u pitanju.
Podelite komentar
Emir
Jednom mercedes uvek Mercedes
Podelite komentar
Majkl Džondar
Zavisi šta je uspeh za koga.
Podelite komentar
milanče🇷🇸
@Majkl Džondar
Bravo
Podelite komentar
Šumi
Dobar je auto, ali postoji jedna nelogičnost koja već postaje opasna. Jaz između uslova kod kuće, na poslu i u samom autu sve je veći. Na poslu je sve teže, radi se više, radi se duže i tu tehnika nije napredovala da bi olakšala rad radniku već samo u smeru veće dobiti i efikasnosti. Kod kuće opet prozore i vrata otvaramo ručno, svetlo palimo na običan prekidač, ložimo šporet, kuvamo, peremo veš kao i pre 40 godina itd. U autu imaš sve na dodir, čak su i tasteri previše naporni za pritiskanje, pričaš sa autom, on te sam vozi, savršeno klimatizovan sa nekoliko zona, mali milion opcija ima, skupi materijali, visoka preciznost izrade, visoke performanse... Zašto sad smatram da je to besmisleno, pa zato što na poslu nedeljno provedemo 40 - 50h, kod kuće 100h, a u autu 5h ne računajući one kojima je vožnja posao, a oni i onako voze najmanje luksuzne verzije jer ih firma kupuje da budu što jeftiniji. Čemu toliki luksuz i tolika oprema? Realne potrebe ne postoje, ostaje samo dokazivanje i zadovoljavanje nekih svojih egoističnih potreba.
Podelite komentar
Mile
@Šumi
Odlicno si ovo interpretirao... Nazalost svet odavno ne ceni prave vrednosti...
Podelite komentar
Detroit
@Šumi
Bas tako Prijatelju👍🏻
Podelite komentar
SRBIJA
Znam puno ljudi koji voze Mercedese jeste udobnost najbolja luksuz ali najvise se kvare a najskuplji su delovi.
Podelite komentar
milanče🇷🇸
@SRBIJA
Ja imam jednog i to Amg, a da su delovi skupi, jesu kao i osiguranje, a kvarobi mi nisu poznati
Podelite komentar
the best or nothing
mercedes the best or nothing
Podelite komentar
karik od briskule
vozim bmw ne mogu da priustim mercedes
Podelite komentar
Zoki ZH
Mercedes pa svi ostali proizvodjači!
Podelite komentar
SRBIN
@Zoki ZH
Haha kompleksi su cudo za vas SRBIJANCE..Da li si ikad cuo ko je IKONA kvaliteta i tehnologije? Nisi...evo ja cu ti teci...to je LEXUS...Sve ovo svapsko je jadno i bedno, skupo i nekvalitetno..
Podelite komentar
Neki drugi zivot
Nekada imadoh i vozih Mercedes, u proslom veku, a sada svugde idem auto-nogama. Samo poruke raznosim biciklom, posto nemam ni mobilni.
Podelite komentar
Boki
@Neki drugi zivot
Da, komentar si ostavio koristeći telepatsku vezu sa internetom...
Podelite komentar
Neki drugi zivot
@Neki drugi zivot
@Boki Telefon dokopam za vikend, jednom mesecno, kada mi brat dodje u goste.
Podelite komentar