Za ovaj auto kažu da se u njemu zaista osećate kao da ste "uspeli u životu"
Osim novih detalja spoljašnjosti i unutrašnjosti, redizajnirana peta generacija Mercedesove E klase donosi najnoviji MBUX infotejnment sistem koji čini tehnološku "kičmu" automobila, koji se ovih dana našao na testu sajta Polovni automobili.
Glasovne komande predstavljaju korak dalje u autonomnoj vožnji, dok izvanredne mogućnosti personalizacije čine da se u ovom Mercedesu zaista osećate kao da ste "uspeli u životu".
Kako se ponaša u vožnji, šta sve ima od opreme i kakvi su ukupni utisci o ovom automobilu, pogledajte u testu:
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Šumi
Dobar je auto, ali postoji jedna nelogičnost koja već postaje opasna. Jaz između uslova kod kuće, na poslu i u samom autu sve je veći. Na poslu je sve teže, radi se više, radi se duže i tu tehnika nije napredovala da bi olakšala rad radniku već samo u smeru veće dobiti i efikasnosti. Kod kuće opet prozore i vrata otvaramo ručno, svetlo palimo na običan prekidač, ložimo šporet, kuvamo, peremo veš kao i pre 40 godina itd. U autu imaš sve na dodir, čak su i tasteri previše naporni za pritiskanje, pričaš sa autom, on te sam vozi, savršeno klimatizovan sa nekoliko zona, mali milion opcija ima, skupi materijali, visoka preciznost izrade, visoke performanse... Zašto sad smatram da je to besmisleno, pa zato što na poslu nedeljno provedemo 40 - 50h, kod kuće 100h, a u autu 5h ne računajući one kojima je vožnja posao, a oni i onako voze najmanje luksuzne verzije jer ih firma kupuje da budu što jeftiniji. Čemu toliki luksuz i tolika oprema? Realne potrebe ne postoje, ostaje samo dokazivanje i zadovoljavanje nekih svojih egoističnih potreba.
Podelite komentar
Miki
Dzabe mecka ako nema lavova na kapiji
Podelite komentar
Majkl Džondar
Zavisi šta je uspeh za koga.
Podelite komentar