Vanvremenski klasik: Kako nam legendarna "kockica" izgleda tridesetak godina kasnije?

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika 1111
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • 1111

    22. mart 2021 | 14:18

    Evo ja prodajem moju kockicu u originalnom stanju. E30. 323 proizveden 1983. Zena je 5 ocifrena

  • Marko

    14. jul 2020 | 18:37

    A tek njegov prethodnik...BMW 323 I E21, sa dva auspuha, redni sestak 143 ks...1978 godina, bez konkurencije u toj klasi...sa Alpininom preradom nosio se sa tri puta skupljim 911 turbo...

  • Duke

    12. jul 2020 | 20:58

    Kockasto 😎

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA