Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Boki
Mali servis za ovaj auto košta 22.000 din. Ja garantujem da ću za te pare uraditi 3 servisa u svojoj garaži i to sa originalnim uljem i filterima. Drugi problem je što naši serviseri skraćuju servisni interval koji se u inostranstvu radi na 30.000 km, kod nas se radi na 10.000 km. Ako neko godište prelazi 30.000 oni njemu naplate 3 x 22.000 din. umesto jednom, inače gubi garanciju. Dakle umesto jednog servisa od 7000 do 10.000 din. godišnje, oni vlasniku uzmu 66.000 din. Nije ovo samo vezano za ovu marku, većina tako radi, a znaju da daju i po 5 godina garancije. Hvala vam na garanciji, ako ikada kupim nov automobil, a nadam se da hoću, nećete me nikada videti u vašem ovlašćenom servisu...
eNL
lepši je renault koleos...naročito crne boje initiale paris...ubija od lepote