≫ 

Vozili smo Mercedes-Benz E 300 de: Ništa bez dizela!

 ≫ 

Mercedesova E-klasa uvela je kombinaciju dizel agregata i elektro-motora na tržište, a u takvoj konfiguraciji, poslovno-porodična limuzina raspolaže sa 306 KS i 700 Nm, pruža fenomenalne performanse i što je još važnije, može da prevali do 40 km u električnom režimu, a u proseku troši oko 3 litra goriva

Komentari

  • kole

    2. maj 2020 | 09:59

    Evripljani nemaju pojma jos uvek za hibridne i elektro limuzine jos mora da uce puno od japanaca i koreanaca i ovi normalni benzin disel auti evropski im se non stop kvare ,a ste tek mislite za ove hibride jos 10 godina im fali da bi dostigli zute u tehnici hibrids

    • 2. maj 2020 | 14:40

      Elektro-vozač

      @kole

      Za 20 godina, ako bude sreće, neće biti potrebe ni za čim što troši fosilno gorivo, pa ni za "najgore iz oba sveta", hibride.

  • Zika

    2. maj 2020 | 00:25

    Jedina mana mu je teško pali zimi..... 😉

  • Jovan

    1. maj 2020 | 19:12

    Velika zamerka kod njega je prtljažnik jer se u njemu nalaze baterije.Zbog toga u njemu ima malo mesta.

    • 3. maj 2020 | 03:39

      Elektro-vozač

      @Jovan

      Hibrid = najgore od obe tehnologije. Obe slabije, a više mesta zauzmu i jedan drugog moraju da tegle. Više nego zbir održavanja zbog sprege sistema. Prenos ne može da zadovolji oba sistema, elektromotoru ili smeta ili mu treba totalno drugačiji. Zaboravite na pogon na tečne leševe dinosaurusa i pogledajte.

  • Elektro-vozač

    1. maj 2020 | 14:52

    "Srećom, to još uvek ne znači nužni prelazak na potpuno električna vozila"??? "Srećom" zato što su električna vozila na neki način lošija ili zato što neko želi da zadrži neko "pravo" na zagađivanje? Električna vozila su bolja u praktično svakom pogledu a ovaj i dalje troši i previše a manje samo zbog toga što su uprosečili potrošnju sa električnim pogonom kad se puni iz spoljne mreže.

    • 2. maj 2020 | 17:32

      ...

      @Elektro-vozač

      Od čega se prave baterije za kola?

    • 4. maj 2020 | 13:55

      Elektro-vozač

      @Elektro-vozač

      @...: Za razliku od rezervoara koji se pune "rafiniranim" leševima dinosaurusa, baterije se sada prave od materijala kojih ima dovoljno i koje je moguće reciklirati. Kobalt se izbacuje ili je izbačen i Litijuma ima dovoljno a koristi se u izuzetno malim količinama, kao "začin". Zadovoljan odgovorom? Električna energija se može dobiti na mali milion različitih načina, i jako veliki broj je čistiji od upotrebe leševa dinosaurusa, uključujući tu i proizvodnju baterije.

  • Саша

    1. maj 2020 | 14:25

    Дизел,нема јаче.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA