≫
Vozili smo Mercedes-Benz E 300 de: Ništa bez dizela!
≫
Mercedesova E-klasa uvela je kombinaciju dizel agregata i elektro-motora na tržište, a u takvoj konfiguraciji, poslovno-porodična limuzina raspolaže sa 306 KS i 700 Nm, pruža fenomenalne performanse i što je još važnije, može da prevali do 40 km u električnom režimu, a u proseku troši oko 3 litra goriva
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
kole
Evripljani nemaju pojma jos uvek za hibridne i elektro limuzine jos mora da uce puno od japanaca i koreanaca i ovi normalni benzin disel auti evropski im se non stop kvare ,a ste tek mislite za ove hibride jos 10 godina im fali da bi dostigli zute u tehnici hibrids
Zika
Jedina mana mu je teško pali zimi..... 😉
Jovan
Velika zamerka kod njega je prtljažnik jer se u njemu nalaze baterije.Zbog toga u njemu ima malo mesta.