Klasik na testu - Abarth 695: Kad porastem, biću Ferrari!

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika ĐoLe
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • ĐoLe

    26. april 2020 | 15:57

    Presladak automobil(čić)! Kakav je šmekerizam ovo danas provozati pored svih današnjih besmisleno prenabudženih, a manje - više potpuno sličnih mašina... Koliko god da je (ne)jak voziti ga dana je - neporcenjivo! Ovo kažem kao neko ko je ima prilike i u Srbiji i van nje da vozi neke zaista kultne klasike!

  • Punto

    26. april 2020 | 10:08

    Ljudi da se ne zezamo, slabo je to. Koliko god karoserija bila, slabo. Da ima tih skoro 700 kubika, ali barem 90 ili 100 ks onda bi bio malo ozbiljniji auto

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA