Ima puno toga u materijalu, kako i komentarise vecina. Sa druge strane puno toga ima i u obliku, celicna felna je okrugla, bez ojacanja bili gde u sredini, dok je AL ojacana iznutra. Neka nam ovo ostane samo matematika u glavi, a pamet ostavimo za put i voznju, ipak su nase glave u tim kolima.
Da bi se alu felna raspala auto treba da sleti sa Himalaja ili da ga udari Boing 747. Obe će se iskriviti ako uletite u udarnu rupu ali će se čelična lakše i češće pokriviti od alu.
Pocetnik
Ima puno toga u materijalu, kako i komentarise vecina. Sa druge strane puno toga ima i u obliku, celicna felna je okrugla, bez ojacanja bili gde u sredini, dok je AL ojacana iznutra. Neka nam ovo ostane samo matematika u glavi, a pamet ostavimo za put i voznju, ipak su nase glave u tim kolima.
Podelite komentar
JO
Da bi se alu felna raspala auto treba da sleti sa Himalaja ili da ga udari Boing 747. Obe će se iskriviti ako uletite u udarnu rupu ali će se čelična lakše i češće pokriviti od alu.
Podelite komentar
balkanski špijun
Aluminijumske su lakse, tvrdje i krte, celicne su meksa legura, zato se ne lome, vec krive, pa postoji mogucnost da se cekicem isprave...
Podelite komentar
Djole
Vala ja koliko znam čelične su bolje za zimu jer neće so da ih tako lako načine za razliku od aluminijumski.
Podelite komentar
Ultra
Sve je to isti k.... Samo vozi normalno i nema brige...
Podelite komentar
chris
Pa valjda je celik jaci od aluminijuma kolko ja znam
Podelite komentar
ALSI O.5
@chris
NIJE. LEGURA ALUMINIJUMA JE U PITANJE. N.PR. POLUTKE TOČKA OD TENKA M-84, SU OD AL-LEGURE. TOLIKO.
Podelite komentar
Aca
Kakav pogresan zakljucak... Neverovatno.
Podelite komentar