Vozili smo SsangYong Korando, a ovo su naši prvi utisci

 ≫ 
  • 1

Za one koji nikad nisu čuli, ali i one koji nisu sigurni odakle tačno dolazi SsangYong, u pitanju je južnokorejski brend, i to poprilično star, budući da je osnovan još 1954. godine, a pod sadašnjim nazivom posluje od 1986.

Od 1997. godine posluje u okviru Daewoo Motorsa (sada GM Korea), sve do 2010. kada ga kupuje indijska Mahindra.

SsangYong Korando Foto: TopSpeed/Petar Marković

Poznat, pre svega, po svojim SUV modelima – Rexton, Kyron, Actyon, brend SsangYong se do nedavno baš i nije mogao pohvaliti skladnim i atraktivnim dizajnom svojih automobila (setimo se samo Rodiusa!).

SsangYong Korando Foto: TopSpeed/Petar Marković

Međutim, vremena se očigledno menjaju, te smo sada u prilici da se bliže upoznamo sa novom, četvrtom generacijom modela Korando, čija je evropska prezentacija upriličena u Madridu, ovih dana.

Prvi put predstavljen još 1982. godine, baziran na popularnom Jeep CJ-7, Korando je, može se tako reći, stariji od samog naziva ovog južnokorejskog brenda. Druga generacija je stigla 1996. godine, dok se na treću C200 čekalo do 2010.

SsangYong Korando Foto: TopSpeed/Petar Marković

Znatno skladniji i moderniji, novi Korando je zadržao svoju SUV, tačnije krosover formu, s tim da je najveći napredak ostvaren u enterijeru, gde sve, barem na prvi pogled, deluje luksuznije i skuplje u odnosu na segment u kojem Korando nastupa.

SsangYong Korando Foto: TopSpeed/Petar Marković

Za pogon su odabrani novi, moderni agregat, oba u skladu sa najnovijim Euro 6d-Temp normama. Prvi je 1,5-litarski GDI turbo benzinac od 163 konjske snage i 280 Nm, dok je ljubiteljima dizela ponuđen 1,6-litarski turbodizel od 136 KS i 324 Nm.

Uz 6-stepeni manuelni, opciono se nudi i Aisinov 6-stepena automatski menjač.

SsangYong Korando Foto: TopSpeed/Petar Marković

Više o novom Korandu, utiscima iz enterijera i vožnje moći ćete da pročitate u narednom broju TopSpeed magazina.

Video: Ovaj auto se sam vozi a uspostavlja i emocionalnu vezu sa vozačem

(Telegraf.rs/Đorđe Pavićević/TopSpeed)

Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA