Test: Išli smo na dalek put Toyotom RAV4 2.5 Hybrid i dobili mnogo više od očekivanog (FOTO)

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Mihailović
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Vojislav

    02. avgust 2019 | 20:37

    Potrosnja ok,ali sve ostalo,mogao Japanac da se malo vise potrudi za 40.000 eura. Pre svega mislim na unutrasnje osvetljenje,na bucnost pri dodavanju gasa,itd... vec sam dosta toga rekao uvozniku,gde sam auto kupio.

  • Mihailović

    02. avgust 2019 | 15:45

    Vozio sam RAV 4, kupi ga onaj ko se za.... previše tvrd na cesti

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA