Zver: Mercedes je upravo predstavio najbrži kompakt na svetu - AMG A 45
Moćno 'hothatch oružje iz Mercedes-AMG-a iz četiri cilindara razvija 387 konjskih snaga, odnosno 421 u jačoj varijanti S, čime su A 45 i CLA 45 postali najjači kompaktni automobili u istoriji i pravi mali 'superautomobili'
Nakon što je Mercedes prošle godine predstavio novu generaciju A-klase, svi fanovi željno su iščekivali ovaj trenutak. Dolazak najjače verzije. Sportska, ali nedovoljno snažna verzija A 35/CLA 35 nije ih zadovoljila, želeli su najjače oružje u kompaktnoj klasi automobila. I evo ga, ono je napokon tu.
Mercedes-AMG danas je pokazao službene fotografije i sve tehničke podatke o novim modelima iz AMG porodice. To su, naravno A 45 i CLA 45, 'hardcore' varijante A-klase, odnosno CLA-klase Mercedesovih automobila.
Novim kompaktnim sportskim modelima marka Mercedes-AMG još jednom demonstrira visoku kompetentnost u razvoju,
- Potpuno smo redizajnirali modele '45' – od motora i mjenjača do šasije, od savršeno konstruisanog pogonskog sklopa do strukture karoserije i, naravno, dizajn – a sve s jednim ciljem: podizanjem dinamike vozila i sportskog iskustva vožnje do dosad nezamislivog nivoa u kompaktnoj klasi. Prezentacijom ovoga, našeg najsnažnijeg i najdinamičnijega kompaktnog sportskog automobila, ojačavamo značaj ovoga segmenta u našoj strategiji rasta, kaže
Tobias Moers, predsednik Upravnog odbora kompanije Mercedes-AMG GmbH.
Ono što nas sve najviše zanima je motor koji se krije u ovim automobilima. Oba modela dele 2,0-litarski turbobenzinac s četiri cilindra i dve varijante snage.
U "običnoj" verziji ovaj motor razvija 387 KS, a u snažnijoj čak 421 KS, čime je za 21 KS premašen rekord najsnažnijega kompaktnog automobila. To je do danas bio Audi RS3, ali sada Mercedes preuzima glavnu reč.
Motor je u obe verzije uparen s novim menjačem AMG Speedshift DCT-8G s osam brzina i već poznatim pogonom na svim točkovima - 4MATIC+.
On je aktivan i potpuno promenjiv u zavisnosti od načina i moda vožnje. Tu je naravno i Drift mode, koji zahvaljujući novom zadnjem diferencijalu omogućava spektakluarna proklizavanja.
Što se izgleda tiče, novi AMG-i opremljeni su sportskim i agresivnim branicima i pragovima, zadnjim difuzorom uz četiri izduva, a u slučaju modela A 45 i – zadnjim spojlerom.
U unutrašnjosti su iste funkcije i tehnologija kao i u standardnim modelima.
Tu su sistem MBUX i dva velika displeja, kao i specifični prikazi i meniji karakteristični za sportske modele AMG, a u interijer su ugrađena prava sportska sedišta, sportski menjač i puno žuto-crvenih detalja i grafika.
(Telegraf.rs/24sata.hr)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Boban
400 konja iz 2000 kubika? To će da traje dugo...
Podelite komentar
ime
zverina...
Podelite komentar
MMS Car
Sve je na njemu ok jedino spoljasnji dizajn mi se ne svidja, mogli su to bolje da urade.
Podelite komentar