Polovnjak: Fiat Punto 1.2 – italijanski krš ili najisplativiji auto za grad

 ≫ 

Komentari

  • Dejan

    5. jul 2019 | 13:15

    Dobar autić za sve kojima treba pouzdan prevoz, klima i relativno ekonomičan auto ( bolji od drugih ali ne i besplatan). Nije za hvaljenje i paradiranje ali za sve ostalo je odličan i nije istina da je kvarljiv

  • Tekija

    2. jul 2019 | 12:05

    Ja stigoh sa mojim Punto II od Subotice do Bara pola Crnogorskog primorja,Republiku Srpsku nije nikada zatajio redovni servisi,menjanje potrošnih delova (pakne pločice diskovi)kočnica.Potrošnja ispod 5l,spakujem gospođu i troje dece stižemo gde poželimo.Ja sam zadovoljan kod mene je 8 godina.

    • 2. jul 2019 | 18:46

      Mixus

      @Tekija

      Kako tebe i ostale nije sramota da pricate kako benzinac 1.2 i to sa opterecenjem trosi manje od 5L benzina ??? I to sa opterecenjem i ukjucenom klimom...Pa to ni po fabrickim podacima nije tako...Profil licnosti koji na seoskim slavama prica koliko mu MALO auto trosi, a kada se zene odmaknu onda prica koliko je veliki jebxc...strasno

  • Golja

    2. jul 2019 | 11:34

    Nisu jeftini bas delovi,da se razumemo,kopjuter za njega polovan 100 evr.a plata 30hiljada.

  • Vuelta

    2. jul 2019 | 11:15

    Punta Classic vozim 9 godina, sa 60 ks, mnogo bolji i jeftiniji za odrzavanje od onoga sa 80 ks i 16 ventila. Uglavnom presao sam 175 000 km, samo servisi , par sitnih ulaganja, kao npr sijalice, akumulator, i samo sipaj i vozi. Za sada nikad problem sa city servom, jeste da je to auto onako slabiji, samo 60 ks, ali prosecna potrosnja od 4,5 l je glavni adut. Imam i jaci auto za veca putovanja ali Punto za grad pravi zvrk. Ima mana, nije to neka klasa, plastika i tako to, oprema, ali za nas i nase uslove sve ima. Klima uredno hladi, abs radi posao, city servo najbolja stvar ikada, pogotovo za grad. Uglavnom autic za grad i pocetnika super.

  • Saša....

    2. jul 2019 | 11:04

    Ja vozim punto clasik.lampica od senzora volana se palila dok je bio pod garancijom,ja ga ugasim ponovo upalim i vozim dalje.u servisu mi je receno kada deo definitivno crkne da ce ga onda zameniti.I tako vozim vec deset godina(lampica se pali god.sedam osam puta I to vecinom zimi).u zadnje vreme lampica se upali a volan funkcionise normalno.ostalo redevno sevisiram I sve je ok.

  • Aleksandar

    2. jul 2019 | 10:52

    Moja alfica trosi manje a ide 5 puta bolje! Kakav crni "zunto" nemoj da ste smesni 😂

    • 2. jul 2019 | 12:10

      Tekija

      @Aleksandar

      Kažu da vlasnici Alfe prave dve časti jedu manju kada je kupe i jednu veliku kada je prodaju.Nemoj da si smešan🤣

    • 14. septembar 2019 | 00:44

      Sunce

      @Aleksandar

      "Alfica?" Trap, silon blokovi, užasan menjač i još užasniji pregled. Precenjen agregat, neudoban, bučan, a ako sedite pozadi, razbija kamen u bubregu... Visoka cena osnovnog održavanja. Ako je niska spoljna temperatura, odbija da otvori prozor, a posle par pokušaja razglavi se i prekidač za otvaranje istog ili jednostavno otpadne... "Sigurno je negde u kolima", i biće pronađen jednom (verovatno baš kada kupite novi koji će opet da otpadne od silnog "kvaliteta"). Popularan "Fića", ne mogu da razumem zbog čega? Ipak, dugme će jednom da se pojavi, pa će vlasnik da ima rezervni kada se ista stvar ponovo dogodi... Čak je moguće postati kolekcionar prekidača za otvaranje prozora, a to je već nešto više od automobila koji treba da radi bez maltretiranja vlasnika.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA