≫
Polovnjak: Fiat Punto 1.2 – italijanski krš ili najisplativiji auto za grad
≫
Šta je Fiat Punto zaista?
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Dejan
Dobar autić za sve kojima treba pouzdan prevoz, klima i relativno ekonomičan auto ( bolji od drugih ali ne i besplatan). Nije za hvaljenje i paradiranje ali za sve ostalo je odličan i nije istina da je kvarljiv
Tekija
Ja stigoh sa mojim Punto II od Subotice do Bara pola Crnogorskog primorja,Republiku Srpsku nije nikada zatajio redovni servisi,menjanje potrošnih delova (pakne pločice diskovi)kočnica.Potrošnja ispod 5l,spakujem gospođu i troje dece stižemo gde poželimo.Ja sam zadovoljan kod mene je 8 godina.
Golja
Nisu jeftini bas delovi,da se razumemo,kopjuter za njega polovan 100 evr.a plata 30hiljada.