Novi košta 1000 evra, a vađenje "na crno" 60 evra: Prevaru sa DPF filterom je gotovo nemoguće otkriti
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Ćofii
Dpf je cista prevara ako niste znali,samo da se uzima ljudima pare i dpf steti motoru...govorim iz iskustva kfc mehanike.
Miro
Ja sam izvadio svojevremeno dpf iz jednog auta(euro5) koje je 2012 godiste..posle toga Nije bilo nikakve potrebe da se elektronski "briše" ili isključuje, nikad auto nije imao nikakvih problema sa izduvnim gasovima - ni vizuelno ni na tehničkom pregledu. Auto i da je izgubio na normi sigurno nije pao na nivo norme golfa dvojke ili trojke dizelaša koji se još uvijek voze i registruju!
Aleksandar Jovanović
Jedan prekookeanski kurzer poseduje 5 motora od kojih je svaki ekvivalentan snagom kao i 5000 auta od 2000cm³. Sto dalje govori da samo jedan kruzer zagađuje životnu sredinu poput grada koji ima oko 25000 registrovanih auta. Malo li je?