Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Tihi
Ne znam sta da vam kazem ali ja u mom Hyundai servisu prodjem jeftinije nego sto bih kod nekog majstora. Majstori su postali kvaziservisi. Jer ako on zna samo da zameni deo ko lego kocke a ne i da ga otvori, pogleda, popravi onda ne znam sta je sustina tih majsora. Meni je crko ablender na primer (ne ceo samo za paljenje svetla za maglu) i elektricar je odmah skocii da kupi nov. Kazem cekaj bre covece pa tu 4 zicke nemas otvori da zalemi, zameni zicu... Ako cu da menjam deo zamenicu ga u servisu sta ces mi ti jel tako? To je jednini put kad sam bio kod majstora jer me je mrzelo da cepam za Nis zbog sugavog ablendera. I kad izadjem iz servisa znam da mogu i na Mars sa tim autom do sledece zamene ulja. U ovih 10 godina ni jednom me nisu zavukli ili ostetili. I danas sam opet kupio nov auto kod istih ljudi i njihovo postenje im se debelo isplatilo. Dobar servis je vazniji od toga koji auto vozis, to je moje misljenje koje niko ne moze da promeni.