Mehaničar otkrio najveću grešku koju vozači prave prilikom dolaska u servis

N. M.
N. M.  

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Tihi

    07. mart 2025 | 09:56

    Ne znam sta da vam kazem ali ja u mom Hyundai servisu prodjem jeftinije nego sto bih kod nekog majstora. Majstori su postali kvaziservisi. Jer ako on zna samo da zameni deo ko lego kocke a ne i da ga otvori, pogleda, popravi onda ne znam sta je sustina tih majsora. Meni je crko ablender na primer (ne ceo samo za paljenje svetla za maglu) i elektricar je odmah skocii da kupi nov. Kazem cekaj bre covece pa tu 4 zicke nemas otvori da zalemi, zameni zicu... Ako cu da menjam deo zamenicu ga u servisu sta ces mi ti jel tako? To je jednini put kad sam bio kod majstora jer me je mrzelo da cepam za Nis zbog sugavog ablendera. I kad izadjem iz servisa znam da mogu i na Mars sa tim autom do sledece zamene ulja. U ovih 10 godina ni jednom me nisu zavukli ili ostetili. I danas sam opet kupio nov auto kod istih ljudi i njihovo postenje im se debelo isplatilo. Dobar servis je vazniji od toga koji auto vozis, to je moje misljenje koje niko ne moze da promeni.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA