Stručnjaci otkrili: Ovo je najbolji mesec za prodaju automobila u Srbiji, a evo i kada ne treba prodavati

N. M.
N. M.    
Čitanje: oko 1 min.
  • 0

Ako planirate da prodate svoj automobil, pravi tajming može značajno uticati na brzinu prodaje i konačnu cenu. Istraživanje kompanije carVertical pokazuje da postoje određeni meseci u godini kada je prodaja značajno uspešnija, a cene koje vlasnici postižu - su više.

Podaci pokazuju da kupci najaktivnije traže polovne automobile u proleće, kada se realizuje čak 25% godišnje prodaje vozila.

Mart, april i maj su meseci kada je potražnja na vrhuncu, što direktno utiče na mogućnost postizanja bolje cene.

Zašto baš proleće?

Duži dani i bolje vremenske prilike glavni su razlozi zašto kupci preferiraju kupovinu automobila u prolećnim mesecima. Posebno je zanimljiv podatak da početnici u vožnji najčešće kupuju svoje prvo vozilo upravo u ovom periodu, jer su uslovi na putevima idealni za upoznavanje sa automobilom.

Kraj leta donosi novi talas kupaca

Avgust i septembar takođe su izuzetno povoljni za prodaju vozila, sa skoro 18% ukupne godišnje prodaje. Mnogi kupci žele da obezbede vozilo pre dolaska hladnijih dana, što stvara dodatnu potražnju na tržištu.

Kada ne treba prodavati automobil?

Decembar i januar su najnepovoljniji meseci za prodaju vozila, jer većina ljudi štedi novac za praznične troškove. U ovom periodu, prodavci često moraju da spuštaju cene kako bi privukli kupce. Posebno je teško prodati kabriolete tokom zimske sezone, dok SUV vozila i automobili sa pogonom na sve točkove održavaju stabilnu potražnju.

(Telegraf.rs)

Video: Prizor potresan, jedan automobil okrenut na stranu: Stravičan udes u tunelu kod Užica!

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA