90 % automobila dolazi iz italije i svi imaju 150 000 km,hahahah.A ja svoj prodao u austriji i sledece nedelje ga video u italijanskim oglasima sa 170 000 km manje nego sto je bio.
Sve zavisi i ko je vozio auto. Moj broj cipela je 47 i normalno je da ne dižem nogu prilikom kočenja i gasa. Samo je zavrnem u peti kad kupac bude video rupu u patosnici misliće da sam prešao 10 miliona kilometara. Motor mora da se opere, a ne da kupac otvori haubu i zatekne kvočku i piliće ispod. Ako imaš 110kg kao ja, propadne i sedište. Tako da habanje nema veze sa kilometražom.
Nije problem što je velika kilometraža,mi u Srbiji i ovako malo putujemo i prelazimo ,tako da će i taj auto da služi verovatno godinama.
Problem je što se traži mnogo više para za njega nego što on vredi i pljačka se kupac.
To Sto nabrojaste znaju i pocetnici preprodavci auta i cas te stvari prve i prepravljaju. Set kvacila, dubinko pranje, presvlacenje sjedista, tapacirunga, volana, koze oko mjenjaca, nove gumene obloge za papucice i sl.... Napreduju i oni, rapidno....
Živa istina
90 % automobila dolazi iz italije i svi imaju 150 000 km,hahahah.A ja svoj prodao u austriji i sledece nedelje ga video u italijanskim oglasima sa 170 000 km manje nego sto je bio.
Podelite komentar
Svašta
Gluposti....nove gume ??? Što treba da budu stare
Podelite komentar
Sima kosmos
Sve zavisi i ko je vozio auto. Moj broj cipela je 47 i normalno je da ne dižem nogu prilikom kočenja i gasa. Samo je zavrnem u peti kad kupac bude video rupu u patosnici misliće da sam prešao 10 miliona kilometara. Motor mora da se opere, a ne da kupac otvori haubu i zatekne kvočku i piliće ispod. Ako imaš 110kg kao ja, propadne i sedište. Tako da habanje nema veze sa kilometražom.
Podelite komentar
Ovako
Ništa od toga moj pežo nije imao ali ga zato naš loš mehaničar upropastio, treba imati proverenog mehaničara i redovno održavati vozilo, i vozi.
Podelite komentar
Oliver
Nije problem što je velika kilometraža,mi u Srbiji i ovako malo putujemo i prelazimo ,tako da će i taj auto da služi verovatno godinama. Problem je što se traži mnogo više para za njega nego što on vredi i pljačka se kupac.
Podelite komentar
bl@
To Sto nabrojaste znaju i pocetnici preprodavci auta i cas te stvari prve i prepravljaju. Set kvacila, dubinko pranje, presvlacenje sjedista, tapacirunga, volana, koze oko mjenjaca, nove gumene obloge za papucice i sl.... Napreduju i oni, rapidno....
Podelite komentar