Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
stefan
Samo lanac...do 2010te sto su pravili pravili su sve posle je krs teski.Ja i moj Saab 2.0t gazimo 400.000 lanac ko kajla.
dago 1
Sve nakako ali podatak da auto trosi vise goriva zbog tezine nema smisla
Če
Audi pravi kais od ugljeničnih vlakana na koji daje garanciju od 200.000 pređenih kilometara. Svako ko je vozio bmw zna da njihovi lanci ne mogu da izdrže 200000 km bez zamene. Vadi se motor tako da je skupa zamena