Ovo je popravka koja može da košta do 2000 evra, a može se izbeći za 10
Pre desetak godina, proizvođači automobila su suočeni sa novim standardima za smanjenje emisije azotnih oksida (NOx), ograničavajući ih na maksimalno 0,08 g/km. Kao rezultat, automobilska industrija je uvela različite sisteme za kontrolu emisije, a najistaknutiji među njima je SCR sistem (selektivna katalitička redukcija).
Ovaj sistem koristi tečnost AdBlue, koja je mešavina vode i 33% uree, za smanjenje štetnih emisija. Međutim, AdBlue tečnost može izazvati ozbiljne probleme pri niskim temperaturama, jer se smrzava na -11°C, što dovodi do kristalizacije koja može blokirati ključne komponente sistema.
Najčešći kvarovi uključuju blokiranje injektora, pumpi, pa čak i oštećenje rezervoara ili cevi, što rezultira skupim popravkama koje mogu koštati i do 2000 evra.
Jednostavno rešenje za ovaj problem je dodavanje specijalnog aditiva u AdBlue krug. Ovaj aditiv, koji košta oko 10 evra, pomaže u sprečavanju kristalizacije i potencijalno štedi vlasnike automobila od ogromnih troškova popravki.
Za vozače u hladnijim klimama, dodavanje aditiva može značajno produžiti životni vek SCR sistema i sprečiti nepotrebne kvarove. Ovim pristupačnim rešenjem možete osigurati nesmetan rad AdBlue sistema i izbeći velike troškove koje bi kvar mogao izazvati.
(Telegraf.rs/Auto Klub)
Video: Mina Vrbaški sa dečkom u provodu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Ljubomir
U AdBlue je neophodno dodat aditiv ...., e onda u njega dodati ....., a da mi sve to batalimo jer i tako nećemo u navika u EU ?! Uskoro se svi vraćamo na ugalj, jer će nam to posle velikog rata, u koji nas svetski lideri vuku, to jedino biti dostupno, naravno ko preživi !
Podelite komentar
Sibin
Ma samo BENZINNNN!!!
Podelite komentar
Brk
Jbvs ad blu i sva ostala proseravanja,nikad ne bih kupio takvo vozilo ili ne daj Boze ona na baterije....pre bih Yuga vozio!
Podelite komentar