Ovo je element točka na koji malo ko obraća pažnju, a od vitalnog je značaja za bezbednost
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Lucky
Vozac sam vec 37 godina i moram priznati da je ovaj clanak super.Ni sam o tome bas ne vodim racuna mnogo a verujte mi,kad menjam gume ni jedan ,do sada,vulkanizer mi nije preporucio da zamenim i ventile.Par puta sam sam trazio i kad to radite,pokusajte sami da kupite ventile i da budete prisutni prilikom njihove zamene. Inace verovatno cete samo platiti a ostace vam isti.Da se razumemo,nije ventil samo kepovratna klapnica vec komplet koji se lepi za felnu.