Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Kiki
Odlična stvar
ZoxiNS
Tempomat iskljucivo koristim na autoputu. Nema mesta za njega u gradskom saobracaju, niti na lokalnim putevima koji su sa krivinama. Ne koristim ga ni kada je magistrala a saobracaj gust. Znaci iskljucivo autoput. Inace prava stvar.
Sve zavisi od vozaca i okolnosti
Kontrapitanje dali je sfrafciger opasan,dali je motorna testera opasna ?Pa naravno da jeste ukoliko je majstor,vozac neoprezan. Koristenje tempomata u guscem saobracaju je veoma opasan.Ukoliko uslovi dozvoljavaju tempomat je skroz ok stvar.Ja bi zabranio ,blokirao vozila za koristenje tempomata na vecim brzinama od 110kmh jer osloniti se na tempomat a ides 150kmh ili 200kmh je jako jako rizicna i opasna stvar.